اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهریور ماه سال‌جاری برگزار می‌شود

بیست و یکمین اجلاس نماز در کرمانشاه

خبرگزاری فارس: امام جمعه کرمانشاه گفت: باید تمام امکانات و تجهیزات مورد نیاز بیست و یکمین اجلاس نماز به دقت بررسی شود.

بیست و یکمین اجلاس نماز در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار فارس از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما در جلسه‌ای که به منظور بهتر برگزار شدن بیست و یکمین اجلاسیه نماز در کرمانشاه تشکیل شد اظهار کرد: این اجلاسیه شهریور ماه در کرمانشاه برگزار ‌می‌شود که باید تمام امکانات و تجهیزات مورد نیاز آن به دقت بررسی شود چراکه برگزاری این اجلاس آبروی کرمانشاه است.

علما با اشاره به اینکه از یک هفته قبل از برگزاری اجلاس باید امکانات را مورد ارزیابی قرار داد افزود: یک بازدید کلی از امکانات و تجهیزات مورد نیاز اجلاس لازم و ضروری است.

دادوش هاشمی استاندار کرمانشاه نیز گفت: تمامی کمیته‌ها باید وظیفه خود را به خوبی انجام دهند و برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر اجلاس تلاش و کوشش کنند و موضوع اسکان مدعوین و آماده کردن محل برگزاری اجلاسیه و دیگر موضوعات باید به دقت مورد بررسی قرار گیرد.

مسئولان کمیته‌های احیا مساجد، پشتیبانی، حفاظت و حراست، تبلیغات و اطلاع‌رسانی، ارزشیابی، علمی و پژوهشی و مسئول دبیرخانه این اجلاسیه به ارائه گزارش فعالیت‌های صورت گرفته در راستای برگزاری بیست و یکمین اجلاس نماز در کرمانشاه پرداختند.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول