اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان:

قدرت فرهنگی و اعتقادی ایران فزاینده است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: قدرت فرهنگی و اعتقادی جمهوری اسلامی ایران بسیار بالا و فزاینده است.

قدرت فرهنگی و اعتقادی ایران فزاینده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، جواد کمالی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد نمایشگاه "همپای محراب" اظهار داشت: نخستین هدف در عمران مساجد، عمران و آبادانی معنوی، فرهنگی و اعتقادی است که باید اساس کارها قرار گیرد.

وی با اشاره به فرموده امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه "مساجد سنگر است، سنگرها را حفظ کنید"، ابراز داشت: این سخن نشان دهنده اثرات مسجد در ابعاد مختلف از جمله ایجاد، حفظ و تداوم انقلاب اسلامی و دیگر مسائل مورد نیاز امروز است.

کمالی با تاکید بر فعالیت مساجد در برنامه‌های متعدد عنوان کرد: کارهای فرهنگی مطلوب و بی‌شماری در کشور انجام می‌شود، اگر این چنین نبود، استکبار تاکنون بارها به ما ضربه وارد کرده بود.

وی قدرت فرهنگی و اعتقادی جمهوری اسلامی ایران را فزاینده اعلام کرد و افزود: با کوچک‌ترین اشاره رهبری، ملت ایران در صحنه حاضر می‌شوند.

کمالی با اشاره به حضور باشکوه ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: اینها همه نشان از انجام کارهای فرهنگی است، البته نواقصی نیز وجود دارد که باید برای رفع آنها تلاش کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان ابراز داشت: کانون‌های مساجد با وجود هزاران نفر نیروی جوان به منزله چند لشکر به حساب می‌آیند که می‌توانند فعالیت‌های فرهنگی بسیار مثبتی انجام دهند.

وی افزود: فعالیت‌ها را باید با همان انگیزه و شدت و توانی که در ابتدا آغاز کردیم، ادامه دهیم و تداوم داشته باشد تا به نتیجه رسید.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول