اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آوج:

مسلمانان با قدرت شکننده اتحاد شوم استکبار هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهر آوج گفت: مسلمانان با قدرت شکننده اتحاد شوم بین استکبار و هم‌پیمانانش هستند.

مسلمانان با قدرت شکننده اتحاد شوم استکبار هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از آوج استان قزوین، حجت‌الاسلام سید ضیاءالدین هاشمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان آوج در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) این شهرستان با بیان اینکه روز قدس روز فرج و گشایش امور مسلمانان است، اظهار کرد: رژیم اشغالگر قدس امروز در اوج خفقان و انزوا به سر برده و به سرعت در حال فروپاشی و سقوط است.

امام جمعه شهر آوج با بیان اینکه قدس شریف نقطه مشترک و آرمان تمام آزادی‌خواهان و مسلمانان جهان است، افزود: باید برای آزادی هرچه سریع‌تر این خطه مقدس از چنگال رژیم منحوس و جعلی اسرائیلی جهاد و کوشش کرد.

وی با اشاره به اینکه آمار خودسوزی و خودکشی‌های مستقیم مردم در رژیم صهیونیستی به شدت افزایش یافته است، تصریح کرد: این واقعیت بیانگر این است که دوران ستمگری و زورگویی اسرائیل غاصب به سر آمده و اکنون این رژیم گستاخ و جعلی در آستانه نابودی و سقوط بزرگ قرار گرفته است.

امام جمعه شهر آوج با اشاره به اینکه معمار کبیر جمهوری اسلامی همواره با درایت و بصیرت به تمام معنا روز قدس را روز محو رژیم صهیونیستی به ملت‌های آزاد معرفی کرده‌اند، عنوان کرد: امروز سیل خروشان و مردمی علیه سیاست‌های آمریکا و هم‌پیمانانش به راه افتاده و در آینده‌ای بسیار نزدیک جشن بزرگ نابودی رژیم‌های ضد حقوق بشری فراهم می‌شود.

هاشمی با اشاره به اینکه هفته دولت بهترین زمان برای پاسخگویی و خدمت‌رسانی مسئولان و کارگزاران نظام اسلامی به امت شهید پرور و انقلابی ایران است، ابراز کرد: دولت و ملت پیونددهنده و مکمل یکدیگر هستند که باید با وحدت، تلاش و سعی خویش موجب استقلال و خودکفایی کشور شوند.

وی لزوم توجه بیشتر مسئولان و کارگزاران به مناطق زلزله‌زده و دستگیری از احوالات و نیاز‌های آنان بیان کرد: وظیفه شرعی و دینی تمام مسلمانان و به‌‌ویژه شیعیان در چنین مواقع این است که با حضور معنوی و گرم خویش سبب ایجاد امید به زلزله‌زدگان شده و آن‌ها را از خستگی و احساس بی‌روحی نجات داده و حفظ کنند.

امام جمعه شهر آوج با بیان اینکه دشمنان با هر طرحی به دنبال ضربه به ایران اسلامی هستند، افزود: ملت و مسئولان با اتحاد و یکدلی خویش به طور حتم تحریم و تهدید استکبار را شکسته و یک گام دیگر به پیروزی نزدیک می‌شوند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول