اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

برگزاری اجلاس سران غیرمتعهدها نشان‏دهنده اقتدار ایران است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند گفت: برگزاری اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در پایتخت جمهوری اسلامی نشان‏دهنده صلابت و اقتدار ایران اسلامی است.

برگزاری اجلاس سران غیرمتعهدها نشان‏دهنده اقتدار ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی‏رضا قاسمی‏فرزاد ظهر امروز در حاشیه دومین جلسه شورای اداری شهرستان دماوند در سال 91 که با حضور معاونان فرماندار، ائمه جمعه شهرهای شهرستان و مسئولان ادارات، نهادها و دستگاه‏های دولتی در مجتمع خیریه حاج اکبر ابراهیمی، خیر بزرگ مدرسه‏ساز برگزار شد، در گفت‏وگو با خبرنگاران، به برگزاری اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد، مهم‏ترین رویدادی که قرار است در اوایل شهریور ماه در کشور اتفاق بیفتد، اشاره کرد.

فرماندار شهرستان دماوند تصریح کرد: برگزاری اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد که با 120 عضو اصلی و 18 عضو ناظر بعد از مجمع عمومی سازمان ملل، دومین مجمع بزرگ بین‌المللی محسوب می‏شود، در پایتخت جمهوری اسلامی نشان‏دهنده صلابت و اقتدار ایران اسلامی است.

قاسمی‏فرزاد بیان داشت: در شرایطی که استکبار جهانی سعی دارد تا جمهوری اسلامی ایران را که نگاه همه مستضعفان و آزادی‏خواهان جهان به این کشور است، را با انواع فشارهای مصنوعی و تبلیغاتی به سمت انزوا بکشاند، این اقدام بسیار خوب دولت‏مردان با تدبیر داهیانه مقام معظم رهبری تمام تلاش‏های آنان را نقش بر آب خواهد ساخت.

فرماندار شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: اگر امروز در مقابل استکبار جهانی و حملات سهمگین آن توانسته‏ایم مقاومت جانانه‏ای داشته باشیم، به واسطه وحدت و انسجام است.

وی تصریح کرد: دشمن سعی دارد تا با تهدید و تحریم، این وحدت را خدشه‏دار کند؛ اما مردم با بصیرت و آگاه ما با صلابت هرچه تمام‏تر با حضور در راهپیمایی روز قدس مشت محکم دیگری بر دهان استکبار خواهند کوبید.

قاسمی‏فرزاد به همه مسئولان دستگاه‏های اجرایی مخصوصاً نهادهای خدمات‏رسان و شهرداری‏ها دستور داد تا در ایام برگزاری این اجلاس، آمادگی خود را در جهت ارائه خدمات احتمالی به میهمانان حفظ کنند.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول