اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

اجلاس غیرمتعهدها قدرت تصمیم‌گیری ایران را نشان می‌دهد

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: برگزاری اجلاس غیر متعهدها در ایران قدرت تصمیم‌گیری نظام جمهوری اسلامی را نشان می‌دهد.

اجلاس غیرمتعهدها قدرت تصمیم‌گیری ایران را نشان می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار پیش از ظهر  امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمام مسئولان نظام جمهوری اسلامی برای برگزاری اجلاس غیر متعهدها بسیج شده‌اند.

وی ابراز امیدواری کرد نظام جمهوری اسلامی با برگزاری این اجلاس بتواند دستاوردهای بسیاری بالایی را به دست آورد.

نجار با اشاره به شرایط جهانی و منطقه‌ای ابراز داشت: برگزاری اجلاس غیر متعهدها در ایران قدرت تصمیم‌گیری نظام جمهوری اسلامی را نشان می‌دهد.

وی افزود: ایران به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و قدرتمندترین کشورهای خاورمیانه طی تاریخ همواره نقش‌آفرین بوده است.

نجار تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز حرکت‌های نظام جمهوری اسلامی و ملت ما تعیین‌کننده و هدایت‌گر بسیاری از جنبش‌ها و گروه‌های آزادیخواه در دنیا بوده است.

وی بیان داشت: در شرایطی که بسیاری از کشورهای غربی تمام هجمه خود را برای ضربه زدن به جنبش مقاومت حزب‌الله از طریق ضربه زدن به سوریه شروع کرده‌اند، برگزاری اجلاس غیر متعهدها می‌تواند خنثی‌کننده بسیاری از تحرکات استعمارگرایانه باشد.

مقام عالی استان کرمان استقبال کشورهای مختلف از اجلاس غیر متعهدها را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با بلنداندیشی مقام معظم رهبری و درایت و تدبیر رئیس جمهوری برنامه‌ریزی مطلوبی برای برگزاری این اجلاس صورت می‌گیرد.

نجار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ظرفیت‌های استان کرمان در بخش‌های مختلف افزود: این خطه پایگاه گردشگری و تفریحی است.

وی امنیت کرمان را مطلوب خواند و بیان کرد: در این استان مشکل امنیتی نداریم و می‌توانیم میزبان خوبی برای گردشگران باشیم.

نجار مجموعه گنجعلیخان، مسجد امام خمینی (ره)، گنبد جبلیه، مسجد جامع، مجموعه شاه‌نعمت‌الله‌ولی و باغ شاهزاده را از جمله مکان‌های گردشگری استان کرمان ذکر کرد.

وی با اشاره به اینکه بهسازی مکان‌های تاریخی و گردشگری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، ابراز داشت: باید با بخش خصوصی برای حفاظت و نگهداری از آثار باستانی همراه شویم.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول