اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

میزبانی اجلاس سران غیرمتعهدها نشان از کارآمدی نظام است

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: برگزاری اجلاس سران غیرمتعهدها به میزبانی تهران نشان از عزت، اقتدار و کارآمدی نظام جمهوری اسلامی است.

میزبانی اجلاس سران غیرمتعهدها نشان از کارآمدی نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدحسین جهانبخش صبح امروز در نشست شورای اداری شهرستان گناوه اظهار داشت: رمز موفقیت نظام تعامل، وحدت و همدلی است و این موفقیت باید با همین شاخص‌ها تداوم یابد.

وی با اشاره به برگزاری اجلاس سران غیرمتعهدها در ایران تصریح کرد: اینکه در آستانه برگزاری این اجلاس در کشور هستیم از ویژگی‌های عزت، اقتدار و کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

استاندار بوشهر افزود: 30 سال ایستادگی و مقاومت در برابر فشارها، تحریم‌ها و تهدیدها نشان از کارآمدی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.

جهانبخش با بیان اینکه در دولت‌های نهم و دهم خدمات ارزنده‌ای در استان بوشهر انجام شده است یادآور شد: در طرح مهر ماندگار 900 طرح با 170 هزار میلیارد تومان اعتبار در حال اجراست که یک پنجم این طرح‌ها در استان بوشهر است.

استاندار بوشهر تعداد طرح‌های مهر ماندگار در استان بوشهر را 39 طرح با 37 هزار و 900 میلیارد تومان اعتبار عنوان کرد.

وی اضافه کرد: در سه برنامه پنج ساله توسعه در مجموع 430 میلیارد تومان برای توسعه استان بوشهر سرمایه‌گذاری شد در حالی که در برنامه چهارم پنج برابر 15 سال گذشته معادل 2 هزار و 300 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.

جهانبخش اظهار داشت: این امر نشان دهنده خدمات ارزنده دولت خدمتگزار و جلوه کارآمدی نظام جمهوری اسلامی است.

وی تعامل و همدلی مسئولان در استان بوشهر را ستودنی خواند و گفت: توسعه استان با هدایت‌های امام جمعه و نماینده مجلس خبرگان و تعامل و هماهنگی مدیران اجرایی و نمایندگان مردم در مجلس محقق می‌شود.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول