اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زابل:

اجلاس عدم تعهد در تهران مشتی بر دهان مخالفان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه زابل گفت: برگزاری اجلاس عدم تعهد در تهران، مشت محکمی بر دهان دشمنان و مخالفانی است که انتظار چنین اجلاسی را نداشتند.

اجلاس عدم تعهد در تهران مشتی بر دهان مخالفان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حجت‌الاسلام سید کاظم طباطبایی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه که بعد از راهپیمایی روز قدس در مصلای المهدی (عج) زابل برگزار شد، اظهار داشت: از حضور گسترده و یکپارچه شما مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه زابل در راهپیمایی روز قدس که حماسه دیگر خلق کردید و حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام داشتید، تقدیر و تشکر می‌شود.

وی به زلزله اخیر در آذربایجان‌شرقی اشاره کرد و افزود: زلزله آذربایجان‌شرقی باعث شد که قلب هر مسلمان ایرانی در هر جای کشور اندوهگین و جریحه‌دار شود، مردم با اهدای کمک‌های نقدی و غیر نقدی به یاری هموطنان آسیب دیده خود شتافتند لذا از شما مردم خوب زابل نیز تقاضا دارم در حد امکان هدایای نقدی و غیر نقدی خود را که وظیفه شرعی است از طریق چادرهای هلال‌احمر و پایگاه‌های کمیته امداد که در سطح شهر مستقر هستند به مناطق زلزله‌زده ارسال کنید.

خطیب جمعه زابل با تبریک عید سعید فطر گفت: امیدوارم دعاها، مناجات و روزه‌های ما بندگان در این ماه پر فضیلت قبول درگاه الهی قرار گیرد حضور شما مردم در نماز باشکوه عید سعید فطر نشان از عبودیتتان در مقابل خداوند خواهد داشت.

طباطبایی تصریح کرد: شکست رژیم صهیونیستی به دنبال پیروزی ملل اسلامی است و این راهپیمایی‌ها باعث می‌شود که دشمن شکست بخورد.

وی بیان داشت: مردم مظلوم سوریه به مخالفت از رژیم غاصب صهیونیستی و برای حمایت از حق خودشان امروز در مقابل ترورها و اسلحه‌های جهان استکبار و ایادی وابسته‌اش ایستادگی کرده‌اند.

امام جمعه زابل ادامه داد: اجلاس عدم تعهد در تهران باعث می‌شود که مشت محکمی بر دهان آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی کوبیده شود، زیرا دشمنان هیچ وقت فکر نمی‌کردند با توجه به اتفاقاتی که در این برهه از زمان رخ داده است، این اجلاس برگزار شود.

طباطبایی گفت: همین راهپیمایی شما ملت عزیز باعث شده که دشمن روز به روز ضعیف شود و شکست بخورد مردم سیستان امروز در راهپیمایی روز قدس با حضور خود نشان دادند که بر آرمان‌ها و اهداف امام راحل همچنان ایستاده‌اند و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌کنند.

وی افزود: راهپیمایی امروز که قشرهای مختلف مردم اعم از نوجوانان، جوانان، زنان و مردان، پیر و کودک حضور داشتند نشان دهنده این است که مردم سیستان همیشه در هر صحنه‌ای که انقلاب و ایران به آنها نیاز داشته باشد حاضر و تحت فرامین ولایت‌فقیه هستند.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول