اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمانشاه خبر داد

ارسال1000 مقاله به اجلاس سراسری نماز در کرمانشاه

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی- امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: تاکنون هزار و 243 مقاله به بیست و یکمین اجلاس سراسری نماز در کرمانشاه ارسال شده است.

ارسال1000 مقاله به اجلاس سراسری نماز در کرمانشاه

 به گزارش خبرنگار فارس از کرمانشاه‌، جلال منکرسی امروز در جلسه هماهنگی و بررسی تمهیدات ضروری برگزاری اجلاس سراسری نماز  اظهار کرد: برگزاری بیست و یکمین اجلاس سراسری نماز در کرمانشاه دستاوردهای فرهنگی بسیاری برای استان به همراه خواهد داشت.

منکرسی با اشاره به اینکه چهره‌های معروف دین و سیاست کشور در این اجلاس شرکت خواهند کرد افزود: در این اجلاس فرهنگی برای حساس نگه‌داشتن مسئولان و متولیان امر در حوزه توسعه و ترویج فرهنگ نماز ایجاد خواهد شد و همه اداره‌ها و نهادها باید نهایت تلاش خود را انجام دهند که این اجلاسیه در شأن نماز برگزار شود. 

وی ایجاد بستر مناسب برای مشارکت و تعامل با صاحب‌نظران و اندیشمندان حوزه فرهنگی دینی و مسجد را یکی از اهداف اصلی اجلاس سراسری نماز عنوان کرد و گفت: با توجه به جایگاه رفیع مسجد در آموزه‌های دینی و فاصله وضعیت موجود مساجد با مسجد طراز اسلامی، بحث مسجد و بررسی چالش‌هایی که در ارتباط با آن وجود دارد به عنوان محوری‌ترین موضوع مورد مطالعه در بیست و یکمین اجلاس سراسری نماز در نظر گرفته شده است.

معاون سیاسی- امنیتی استانداری کرمانشاه با اشاره به رشد چشمگیر مقالات ارسال شده تصریح کرد: تا‌کنون هزار و 243 مقاله رسیده است که در اجلاس‌های بیست‌گانه گذشته مسبوق به سابقه نبوده است. 

بیست و یکمین اجلاس سراسری نماز در کرمانشاه با دستور رهبر معظم انقلاب برگزار می‌شود، و زمان برگزاری آن شهریور ماه سال‌جاری در سالن انتظار است.

انتهای پیام/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول