اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام‌جمعه بیرجند:

مسئولان از فرصت برگزاری اجلاس سران غیرمتعهدها بهره‌برداری کنند

خبرگزاری فارس: امام‌جمعه بیرجند با اشاره به میزبانی ایران از اجلاس سران غیرمتعهدها گفت: مسئولان باید از فرصت برگزاری این اجلاس استفاده کنند.

مسئولان از فرصت برگزاری اجلاس سران غیرمتعهدها بهره‌برداری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام و المسلمین علی رضایی بیرجند ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته شهر بیرجند که با حضور گسترده مردم روزه‌دار این شهرستان برگزار شد روز قدس را روز دفاع از مظلومان عالم عنوان کرد.

وی از حضور با شکوه و با بصیرت ملت همیشه در صحنه خراسان جنوبی به ویژه مردم بیرجند تقدیر و اظهار کرد: ملت همیشه در صحنه در روز قدس صحنه‌های زیبایی را آفریدند.

امام‌جمعه بیرجند به مهم‌ترین مناسبت‌های هفته اشاره کرد و گفت: سالروز کودتای 28 مرداد، گشایش مجلس خبرگان، بررسی نهایی قانون اساسی، سالروز حمله به مسجد گوهرشاد و روز بزرگداشت علامه مجلسی از جمله این مناسبت‌ها است.

رضایی بیرجندی به سالروز آتش زدن مسجد‌الاقصی و روز جهانی مسجد اشاره کرد و یادآور شد: مساجد ثروت‌های ملی ما هستند که باید از این فرصت‌ها استفاده کنیم و مساجد را به پایگاه‌های علم، عشق و مرکز بسیج و حرکت تبدیل کنیم.

 

*سال آخر مسئولیت دولت، در انجام وظایف سست نشوید

وی به هفته دولت اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری تاکید داشتند که سال آخر مسئولیت دولت نباید سست شود هر چند که تا کنون نیز زحمات زیادی از سوی دولت صورت گرفته است ولی مشکلاتی نیز وجود دارد که نیاز است پیگیری شود.

امام‌جمعه بیرجند به وقوع زلزله در آذربایجان شرقی اشاره کرد و یادآور شد: در این زلزله 6 هزار منزل مسکونی تخریب شده که باید همه مردم برای بازسازی این مناطق همت کنند.

رضایی بیرجندی با تبریک روز عید سعید فطر گفت: مردم باید در این روز با اجتماع بزرگ خود خاری به چشم دشمن باشند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول