اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم رزن در مجلس:

برگزاری اجلاس‌ غیرمتعهدها خط بطلانی بر تبلیغ انزوای ایران است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تبلیغات رسانه‌ای استکبار مبنی بر منزوی بودن ایران در عرصه بین‌الملل، برگزاری اجلاس سران جنبش‌ غیرمتعهدها در تهران را خط بطلانی بر توطئه‌ها و تبلیغات دشمن دانست.

برگزاری اجلاس‌ غیرمتعهدها خط بطلانی بر تبلیغ انزوای ایران است

عطاء‌الله سلطانی‌صبور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به در پیش رو بودن برگزاری اجلاس سران جنبش غیرمتعهدها در تهران اظهار داشت: برگزاری این اجلاس از جهات مختلفی برای ما دارای اهمیت است که باید این هم مد نظر قرار گیرد.

وی با اشاره به تبلیغات رسانه‌ای استکبار مبنی بر منزوی بودن جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌الملل، برگزاری این اجلاس را خط بطلانی بر توطئه‌ها و تبلیغات آنها دانست.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در شرایطی که 90 کشور آمادگی خود را برای شرکت در این اجلاس اعلام کرده‌اند به معنای عزت و اعتلای ایران اسلامی در دنیا است.

وی با بیان اینکه نقش ایران اسلامی در این اجلاس بسیار حائز اهمیت است، آن را مرکز گفتمان در ارتباط با مسائل بین‌المللی خواند و اظهار داشت: از سوی دیگر با توجه به شرایط موجود در جهان، توجه به مقوله مهم گفتمان بیداری اسلامی و مدیریت آن از دیگر موضوعاتی است که در این اجلاس به آن پرداخته می‌شود و همین امر بیانگر نقش بی‌بدیل جمهوری اسلامی در این امر است.

سلطانی‌صبور افزود: این اجلاس به دیرباوران و کج‌اندیشان داخلی و خارجی نیز اثبات می‌کند که ایران اسلامی یک قدرت بزرگ جهانی است و نوع مواضع آن در دنیا اثرگذار است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به نقش مؤثر رسانه‌ها در انعکاس این رویداد پرداخت و تصریح کرد: رسانه‌ها باید برای خود نقش بین‌المللی و جهانی قائل شوند و در این راستا با تبیین و تشریح بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی وارد عرصه فعالیت شوند.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی افزود: دوری از مباحث حاشیه‌ای و تمرکز بر اثرگذاری این اجلاس در جهان از دیگر موضوعاتی است که باید مد نظر تیم رسانه‌ای فعال در انعکاس اخبار اجلاس سران جنبش غیرمتعهدها باشد.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول