اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

برگزاری اجلاس غیرمتعهدها در ایران اقتدار نظام را به رخ جهانیان می‌کشد

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: برگزاری اجلاس غیرمتعهدها در ایران اقتدار نظام را به رخ جهانیان می‌کشد از این رو دشمنان تلاش دارند با برخی حرکات نخ‌نما مانع برگزاری این اجلاس شده یا آن را زیر سئوال ببرند.

برگزاری اجلاس غیرمتعهدها در ایران اقتدار نظام را به رخ جهانیان می‌کشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدحسین جهانبخش ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر اظهار داشت: امروز دشمنان جمهوری اسلامی سعی دارند با بر هم زدن اوضاع امنیتی مانع برگزاری اجلاس غیر متعهدها در ایران شوند اما همه مسئولان کشور هوشیارند و اجازه نمی‌دهند در زمان برگزاری اجلاس سران کشورهای غیر متعهد کوچکترین مشکلی به وجود آید و کارآمدی نظام زیر سوال برود.

وی در مورد اقتصاد مقاومتی نیز گفت: اقتصاد مقاومتی مبنی بر تولید می‌تواند علاج مقابله با تحریم‌ها و تهدیدهای دشمن باشد و باید برای استفاده از کالاهای ایرانی، افزایش بهر‌ه‌وری و کیفیت تولید را در نظر بگیریم.

استاندار بوشهر افزود: در شرایط حساس بیداری اسلامی برگزاری حماسه راهپیمایی روز قدس باید پررنگ‌تر از سال‌های قبل با حضور همه اقشار مردم برگزار شود.

وی تصریح کرد: حضور مردم در این روز مهم به استعمارگران و مزدوران روزگار می‌فهماند که قدس متعلق به همه مسلمانان جهان است و تا آزادی قبله اول مسلمانان از مبارزه و ایستادگی در مقابل زورگویی‌های آنها دست برنمی‌داریم.

جهانبخش با اشاره به اتحاد غربی عربی کشورهای استعمارگر بر علیه کشور سوریه اضافه کرد: هدف از این اتحاد غربی عربی سرنگونی یکی از پایه‌های مقاومت اسلامی است.

وی اضافه کرد: کشور سوریه تنها کشوری بود که در طول هشت سال دفاع مقدس مردانه در کنار ایران ایستاد و امروز نیز جمهوری اسلامی جوانمردانه در کنار این کشور مسلمان با اقتدار ایستاده است.

استاندار بوشهر تصریح کرد: آمریکا اعتراف کرد که عامل شکست اتحاد غربی عربی در مقابل سوریه، ایران است و ما نیز به این نقش برجسته ایران در این خصوص افتخار می‌کنیم.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول