اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه مشترک تقدیر امام جمعه زاهدان و استاندار سیستان‌وبلوچستان:

پشتیبانی پرشور مسلمانان قدرتی برای تداوم انتفاضه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه زاهدان و استاندار سیستان‌وبلوچستان در بیانیه مشترکی اعلام کردند: پشتیبانی پرشور مسلمانان قدرتی برای تداوم انتفاضه و حمایت از مردم ستمدیده فلسطین است.

پشتیبانی پرشور مسلمانان قدرتی برای تداوم انتفاضه است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، در این بیانیه آمده است: مردم غیور، مبارز و همیشه در صحنه استان سیستان‌وبلوچستان، در سی و سومین سالگرد نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس توسط بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، شما مردم غیرتمند و مسلمان استان سیستان‌وبلوچستان با حضور حماسی و پرشور خود اعلام کردید که روز قدس هنگامه دفاع از مردم مظلومی است که سال‌ها از خانه و کاشانه خود آواره شده‌اند و در مبارزه با دشمنی بی‌رحم و سفاک سلاحی جز ایمان و اراده ندارند.

این بیانیه می‌افزاید: امروز شما مردم مسلمان سیستان‌وبلوچستان اعم از شیعه و سنی، مرد و زن، پیر و جوان به تمام جهانیان اعلام کردید که پشتیبانی پرشور مسلمانان قدرتی است در تداوم انتفاضه و حمایت از مردم ستمدیده فلسطین و بیدار باشی بر مستکبران جهان تا بدانند دفاع از مستضعفان و مظلومان هرگز از خاطره‌ها پاک نخواهد شد.

در این بیانیه آمده است: امروز شما مردم مرزدار و غیرتمند استان با گام‌های استوار و مشت‌های گره کرده، با ندای مرگ بر اسرائیل به خیابان‌ها آمدید و فریاد بر آوردید که مردم مظلوم فلسطین تنها نیستند و فلسطین پاره تن اسلام است و قدس شریف این قبله اول مسلمین جهان یاد و نامش زنده خواهد بود و این دژخیمان و غاصبان صهیونیست هستند که مورد انزجار ملت‌ها و دل‌های مسلمانان و آزادیخواهان عالم هستند.

اینجانبان عباسعلی سلیمانی و حاتم نارویی از حماسه حضور آگاهانه و پرشور شما مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان سیستان‌وبلوچستان در راهپیمایی عظیم روز قدس تقدیر و تشکر کرده و عزت، موفقیت و عاقبت بخیری همه مسلمانان جهان را از درگاه خداوند سبحان مسئلت می‌نماییم.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول