اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس:

اجلاس مکه باید تبدیل به صحنه افشاگری علیه دشمنان سوریه شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به در پیش بودن اجلاس مکه به میزبانی عربستان سعودی گفت: دوستان واقعی سوریه باید این اجلاس را تبدیل به صحنه افشاگری علیه دشمنان این کشور کنند.

اجلاس مکه باید تبدیل به صحنه افشاگری علیه دشمنان سوریه شود

فاطمه آلیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: شرایط داخلی و تحولات سوریه به سمتی می‌رود که کشورهای غربی برای ضربه زدن به ملت مسلمان این کشور همه توان خود را به میدان آورده‌اند.

وی تصریح کرد: استکبار جهانی بار دیگر ماهیت پلید و ضد اسلامی و ضد بشری خود را نشان داده و برای حمایت از رژیم صهیونیستی و تداوم تسلط خود در منطقه حاضر به هر جنایتی علیه مردم عادی سوریه است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: غربی‌ها برای اینکه توطئه‌های خود را به پیش ببرند، همواره از در دوستی و دلسوزی وارد شده و امروز نیز نام خود را دوستان سوریه گذاشته‌اند.

آلیا تاکید کرد: البته این کشورها موفق به همراه کردن برخی از حکومت‌های منطقه‌ای شده و شاهدیم که طرح‌های عجیبی برای آینده سوریه تدارک دیده شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری اجلاس مکه به میزبانی عربستان سعودی گفت: قرار است در این اجلاس موضوع سوریه به بحث گذاشته شود و لازم است جمهوری اسلامی در این اجلاس حضوری فعال و تاثیرگذار داشته باشد.

این مسئول اذعان داشت: ایران باید طرح‌ها و برنامه‌های غرب برای سوریه که به طور قطع به ضرر کل منطقه و ممالک اسلامی است را به طور شفاف طرح کرده و علیه کشورهای به ظاهر دوست سوریه افشاگری کند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: ایران باید از این فرصت برای افشاگری علیه دشمنان واقعی سوریه و آگاه‌سازی جهانی استفاده کرده و بتواند حمایت قاطعی از ملت و حاکمیت سوریه داشته باشد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول