اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان ری:

پیگیر تعطیلی ادارات ری در ایام برگزاری اجلاس سران هستیم

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ری در ارتباط با تعطیلی ادارات شهرستان ری در زمان برگزاری اجلاس سران کشورهای غیرمتعهد گفت: با توجه به اینکه شهرستان ری درگیر برگزاری این اجلاس است، پیگیر تعطیلی ادارات این شهرستان در این ایام هستیم.

پیگیر تعطیلی ادارات ری در ایام برگزاری اجلاس سران هستیم

امیرحسین باقرنژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در ارتباط با وضعیت ادارات در زمان برگزاری اجلاس سران کشورهای غیرمتعهد اظهار داشت: به دلیل وجود فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)، مرقد مطهر امام خمینی (ره) و مسیر اصلی تردد شخصیت‌های کشورهای مختلف در شهرستان ری، این شهرستان یکی از مناطق درگیر در برگزاری این اجلاس است و برخی مسئولیت‌ها بر عهده مجموعه شهرستان است، هنگامی که فلسفه تعطیلی برای تهران ایجاد شد این مهم برای شهرستان ری نیز قابل تعمیم است.

فرماندار شهرستان ری افزود: سیستم اداری شهرستان ری نیز توقع این تعطیلی را دارد که در این راستا صحبت‌هایی با استان صورت گرفته است.

وی در ادامه دلایل دیگر پیگیری تعطیلی ادارات شهرستان ری را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: در حال حاضر 50 درصد کارهای ثبتی و ستادی شهرستان ری باید از استان پیگیری شود، چرا که پرونده‌ها از سوی ادارات به دستگاه‌های خود در استان که تصمیم‌گیرنده هستند ارجاع داده می‌شود و یا اینکه مصوبات باید به تائید دستگاه‌های بالاتر برسد که در صورت تعطیلی ادارات استان این کارها قابل پیگیری و اجرا نیست.

باقرنژاد ادامه داد: در صورت مراجعه ارباب رجوع به ادارات، آنها نمی‌توانند به درستی پاسخ مردم را بدهند و در تکریم ارباب رجوع موفق نیستند این اتفاق نوعی بی‌احترامی به مراجعه‌کنندگان است، که به همین دلیل تعطیلی ادارات شهرستان در این ایام شایسته‌تر است.

فرماندار شهرستان ری در پایان در ارتباط با نحوه تعطیلی شهرستان گفت: این مهم را ما پیگیری می‌کنیم و تحقق آن بستگی به تصمیم استان دارد و در صورت موافقت استان با تعطیلی شهرستان که شاید شامل بخش مرکزی و یا کل شهرستان شود را به اطلاع مردم می‌رسانیم.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول