اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران و البرز

اجلاس جنبش عدم تعهد‌ اعتبار سیاسی دشمنان را از بین می‌برد

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران و البرز گفت: برگزاری اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در ایران، اعتبار سیاسی دشمنان را زیر سوال می‌برد.

اجلاس جنبش عدم تعهد‌ اعتبار سیاسی دشمنان را از بین می‌برد

 حجت‌الا‌سلام محبعلی علی‌اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: با توجه به تحریم‌ها و شعار‌هایی که دشمنان سر داده‌اند، برگزاری اجلاس کشورهای عضو جنبش و عدم تعهد در ایران و با ریاست ایران و حضور کشورهای متعدد در آن نوعی دهن‌کجی به تحریم‌ها است.

علی‌اکبری ادامه داد: این اجلاس صحنه مقبولیت جمهوری اسلامی در عرصه بین‌المللی است و نشان از مقاوم بودن جمهوری اسلامی خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه دشمنان سعی در نا‌امن نشان دادن ایران دارند، گفت: نیروهای امنیتی و انتظامی ما باید هوشیار باشند‌، چراکه شرکت کشورهای دیگر در این اجلاس‌، اعتبار سیاسی دشمنان را زیر سوال می‌برد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران و البرز افزود: برگزاری موفقت‌آمیز اجلاس باعث می‌شود دیدگاه بین‌المللی ما نشان داده شود و وزارت امور خارجه فعال‌تر عمل کند.

وی تصریح کرد: برگزاری موفق این اجلاس در ایران‌، بازتاب مثبتی در داخل کشور نیز دارد و مردم شریف ایران بیش از بیش متوجه اعتبار کشور خود خواهند شد. 

علی‌اکبری با تاکید بر ایفای نقش موثر ایران در عرصه‌های سیاسی و اقتصادی گفت: ریاست ایران در این اجلاس یک فرصت طلایی است که بسیاری از کشورهای تحریم‌کننده نا‌امید شوند و این اجلاس در ارتباط گسترده‌تر ایران با سایر کشورها تاثیر‌گذار است.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول