اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده کرج در مجلس:

سخنان رئیس جمهور در اجلاس مکه بر حاکمان کشورهای اسلامی تاثیرگذار بود

خبرگزاری فارس: نماینده کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: سخنان رئیس جمهوری در اجلاس مکه و افشای واقعیت‌های منطقه برای حاکمان کشورهای اسلامی تاثیرگذار و مثبت بوده است.

سخنان رئیس جمهور در اجلاس مکه بر حاکمان کشورهای اسلامی تاثیرگذار بود

عزیز اکبریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: کشورهای غربی با همکاری چند حکومت منطقه‌ای در تلاش هستند تا حاکمیت سوریه را متزلزل کرده و از این طریق راه نجاتی برای صهیونیسم‌ها فراهم کنند.

وی تصریح کرد: علت تحرکات اخیر کشورهای غربی این است که با آگاهی و قیام مردم کشورهایی چون لیبی و مصر، رژیم صهیونیستی در منطقه بیش از هر زمان دیگری آسیب‌پذیر شده است.

نماینده مردم کرج در خانه ملت ادامه داد: به همین دلیل در ماه‌های اخیر شاهد هستیم که برخی از کشورهای غربی با تجهیز و حمایت تروریست‌ها اقدام به ایجاد تنش و بحران جدی در سوریه کرده‌اند.

اکبریان تاکید کرد: در چنین شرایطی دوستان واقعی مسلمانان سوریه از جمله جمهوری اسلامی ایران وظائف خطیری برای آگاه‌سازی جهان اسلام بر عهده داشته و در این میان نقش دولت بسیار مهم و تاثیرگذار است.

وی در پاسخ به این پرسش که سخنان و هشدارهای رئیس جمهوری در اجلاس مکه را چگونه ارزیابی می‌کند، گفت: خوشبختانه همانطور که انتظار می‌رفت، رئیس جمهوری در این اجلاس حضور یافت و واقعیت‌های منطقه را به درستی برای حاکمان کشورهای اسلامی تبیین و تشریح کرد.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی افزود: سخنان رئیس جمهوری در اجلاس مکه و افشای توطئه‌های غرب و دعوت مسلمانان به اتحاد و همدلی تاثیرگذار و بسیار مثبت بود و سران غرب و رسانه‌های اروپایی و آمریکایی بر این تاثیرگذاری صحه گذاشته‌اند.

اکبریان تاکید کرد: به طور قطع اگر کشورهای غربی دخالت خود را در امور داخلی ممالک اسلامی به ویژه سوریه قطع کرده و مسلمانان با همدلی برای حل مسائل خود تلاش کنند، شاهد کنترل تنش‌ها در خاورمیانه از جمله سوریه خواهیم بود.

وی بیان داشت: لازم است که سران و  حاکمان ممالک اسلامی به هشدارهای دلسوزانه و مصلحانه ایران توجه کرده و فریب بازی غربی‌ها را نخورند.

اکبریان در پایان گفت: در چنین صورتی نه تنها شاهد بازگشت آرامش به سوریه خواهیم بود، بلکه تنش‌ها در منطقه فروکش خواهد کرد.

انتهای پیام/ل20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول