اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آران و بیدگل:

روز قدس روز احیای اسلام است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان آران و بیدگل گفت: روز جهانی قدس روز احیای اسلام و ابراز وجود امت اسلامی در تمامی دنیا است.

روز قدس روز احیای اسلام است

 حجت‌الاسلام سید محمد موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان با تأکید بر اهمیت روز جهانی قدس، اظهار داشت: این روز بزرگ که از ابتکارات معمار کبیر انقلاب اسلامی در راستای زنده نگه داشتن آرمان‌های ملت فلسطین بوده موجب انزوا و تزلزل رژیم صهیونیستی در میان افکار عمومی دنیا شده است.

وی با بیان اینکه اکنون روز قدس با بیداری اسلامی همراه شده است عنوان کرد: در این برهه از زمان روز جهانی قدس زمان مقابله با ظالمان و مستکبران بوده و در این روز بزرگ که به نمادی برای انسجام و اقتدار مسلمان تبدیل شده فرصت مناسبی است تا از ماهیت اشغالگرانه صهیونیزم جهانی برائت جوئیم.

امام جمعه آران و بیدگل با تأکید بر اینکه هر کس در روز قدس در راه مبارزه با اسرائیل گام بردارد همانا در مسیر اهداف اسلام تلاش کرده است، تصریح کرد: حضور پرشور در راهپیمایی این روز بزرگ علاوه بر اینکه پاسخ محکمی به تمامی توطئه‌های دشمنان است نمایشی از عمق بصیرت و هوشیاری سیاسی مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی و نیز تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل و شهدای گرانقدر است.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص زلزله اخیر در آذربایجان‌شرقی بیان داشت: این حادثه تألم‌بار که منجر به کشته و مجروح شدن هموطنانمان شد موجی از تأثر را در میان مردم مهرورز ایران اسلامی ایجاد کرد اما بدون شک وقوع چنین حوادثی نمونه‌ای از آزمون الهی است.

امام جمعه آران و بیدگل افزود: در سایه توکل و تمسک به خداوند متعال می‌توان مقدمه‌ای برای رحمت الهی در این شرایط سخت برای مردم آذربایجان‌شرقی ایجاد کرد.

موسوی ادامه داد: انتظار می‌رود نهادهای مسئول و دستگاه‌های امدادی در راستای رسیدگی همه‌جانبه به مردم حادثه‌دیده اقدام کنند.

انتهای پیام/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول