اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار محلات:

حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس موجب تحقیر استعمار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان محلات گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تحقیر استعمار و صهیونیست‌های پلید را به همراه دارد.

حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس موجب تحقیر استعمار می‌شود

غلامعلی یارمحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: امسال به دلیل شرایط حساس منطقه حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس از اهمیت ویژه‌ای نسبت به سال‌های قبل برخوردار است که می‌طلبد قشرهای مختلف مردم در این راهپیمایی شرکت کنند.

وی با تاکید بر اینکه حضور در راهپیمایی روز قدس استکبار وحشت‌زده را به زانو در می‌آورد تصریح کرد: همه مسلمانان باید با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و تمام مظلومان جهان اعلام کنند و زنگ خطر را برای صهیونیست غاصب به صدا درآورند.

فرماندار محلات با بیان اینکه همه ساله خیل عظیمی از روزه‌داران ایران اسلامی در حمایت از مردم فلسطین در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنند، ادامه داد: مسئله قدس از مسائل اصلی و محوری مسلمانان جهان و عامل وحدت میان امت اسلامی است و همه ملل مسلمان باید در این روز حمایت خود را از قبله اول مسلمین ثابت کنند.

یارمحمدی با اشاره به اینکه حضور در راهپیمایی روز قدس، حمایت از محور مقاومت است گفت: بی‌تردید مقاومت، خط اول مقابله با رژیم صهیونیستی است و سوریه نیز به همین دلیل مورد تهاجم قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه ایستادگی مردم سوریه باعث شد نتیجه مورد نظر استکبار در این کشور رقم نخورد ادامه داد: این اتفاقات اهمیت حضور همه مسلمانان در راهپیمایی روز قدس را به خوبی نشان می‌دهد.

فرماندار محلات با اشاره به مسیر راهپیمایی روز قدس در محلات خاطر نشان کرد: راهپیمایی روز قدس رأس ساعت 11:30 صبح روز جمعه از میدان نماز به طرف میدان چنار، از خیابان شهید محلاتی به سمت خیابان حاج مصطفی خمینی، خیابان انقلاب به طرف چهار راه استقلال، خیابان امام به سمت میدان آزادی و مصلی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول