اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور اسقبال از راهپیمایان روز قدس در البرز

بلوار امامزاده حسن کرج در روز قدس مفروش می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد نماز جمعه کرج از مفروش شدن بلوار امامزاده حسن(ع) در روز قدس و به منظور استقبال از راهپیمایان خبر داد.

بلوار امامزاده حسن کرج در روز قدس مفروش می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محسن احمدی‌پور ظهر امروز در نشست هماهنگی روز قدس که در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، اظهار داشت: برای برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس برنامه‌های بسیاری در این استان تدارک دیده شده است.

وی ادامه داد: در این راستا و بر اساس تمهیدات اندیشیده شده از درب شرقی مصلای کرج تا امامزاده حسن (ع) در روز جهانی قدس آماده‌سازی و فرش خواهد شد.

این مسئول در ادامه سخنان خود به ارائه امکانات به راهپیمایان اشاره کرد و گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده به منظور اجرای برنامه‌های روز قدس دو بخش تدارکات و اجرایی ایجاد شده که در ارائه خدمات به راهپیمایان و برگزاری باشکوه روز قدس نقش به سزایی را خواهد داشت.

احمدی پور تأکید کرد: با توجه به این که امروز دشمنان به برگزاری روز جهانی قدس در کشورهای مسلمان چشم دوخته‌اند و در نظر دارند تا این روز را تضعیف کنند، تصریح کرد: در این راستا باید راهپیمایی روز جهانی قدس را با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار کرده و با مشت‌های گره کرده و حضوری چشمگیر دشمنان را مأیوس سازیم.

وی در ادامه سخنان خود به استقرار سرویس‌های سیار آب در چهار نقطه درب شرقی مصلی تا درب امامزاده حسن(ع) به منظور وضو گرفتن نمازگزاران در روز قدس، بیان داشت: ارایه خدمات از سوی بسیج ناحیه 10 و مدرسه مسلم بن عقیل در مسیر مصلی و همچنین تدارک موکت و فرش برای مفروش کردن درب شرقی مهر نماز در 18 نقطه مکانی از جمله برنامه‌های این ستاد است.

مسئول ستاد نماز جمعه کرج استقرار اتوبوس‌های خط واحد، نصب سیستم‌های صوتی در محوطه برای پوشش و استقرار نیروهای امدادی و آتش‌نشانی را در سه نقطه جنوبی مصلی را نیز از دیگر اقدامات پیش‌بینی شده در روز جهانی قدس عنوان کرد.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول