اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر زنجان:

روز قدس روز یادآوری مسئولیت‌های مجامع بین‌المللی است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر زنجان گفت: برگزاری این روز مسئولیت‌های مجامع جهانی را در قبال قدس یادآوری مجدد می‌کند.

روز قدس روز یادآوری مسئولیت‌های مجامع بین‌المللی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فریدون اصفهانیان ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان به حادثه زلزله دلخراش آذربایجان‌شرقی اشاره کرد و اظهار داشت: باید برای کمک‌رسانی به این مردم اقدامات لازم انجام شود.

وی به سابقه وقوع زلزله در منطقه طارم زنجان اشاره کرد و افزود: عمق فاجعه مذکور هنوز از یادها نرفته، به همین علت شورا و شهرداری زنجان باید اقدامات مقتضی برای امدادرسانی به حادثه‌دیدگان ناشی از زلزله آذربایجان‌شرقی را انجام دهند.

رئیس شورای شهر زنجان با ابراز همدردی با مردم مناطقی که در این حادثه آسیب دیده‌اند، علو درجات را برای جان باختگان و صبر جمیل را برای بازماندگان آرزو کردند.

وی با اشاره به در پیش بودن روز قدس نخستین قبله و دومین حرم شریف مسلمانان جهان تصریح کرد: استکبار جهانی اقدام به ضایع‌کردن حق ساکنان واقعی سرزمین فلسطین کرده است.

اصفهانیان نامگذاری روز قدس را موجب تعلق خاطر مردم جهان حتی به اندازه یک روز به این سرزمین شریف اعلام کرد و گفت: نامگذاری روز قدس از ابتکارات رهبر کبیر انقلاب بوده است.

وی روز قدس را روز مقابله مستضعفان دنیا با مستکبران نامید و تصریح کرد: روز قدس روز سرنوشت‌سازی برای ملت‌های مظلوم جهان محسوب می‌شود.

رئیس شورای شهر زنجان روز قدس روز فشار افکار عمومی جهان به ویژه مسلمانان بر ضد صهیونیسم اعلام و اضافه کرد: این روز نشان‌دهنده ضرورت وحدت مسلمان را یادآوری می‌کند.

وی مطرح کردن موضوع قدس را دیگر فایده برگزاری روز قدس دانست و تصریح کرد: برگزاری این روز مسئولیت‌های مجامع جهانی را در قبال قدس یادآوری مجدد می‌کند.

اصفهانیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات قانونی انجام شده در قبال صدور حکم شهرداری برای شهردار منتخب شورای شهر زنجان گفت: خود منصور عزتی پرونده شهردار را مختومه اعلام کرده و از شورای شهر زنجان درخواست کرده است که به وظایف قانونی خود در قبال شهر زنجان عمل کند.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول