اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوثر:

روز قدس کانون اتحاد امت اسلامی است/باید ‌پرچم آزادی‌خواهی در سراسر دنیا برافراشته شود‌

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان کوثر گفت: روز قدس به عنوان تجلی اتحاد و همدلی امت اسلامی می‌تواند کانونی برای همسویی جهان اسلام باشد.

روز قدس کانون اتحاد امت اسلامی است/باید ‌پرچم آزادی‌خواهی در سراسر دنیا برافراشته شود‌

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سعدالله رئیس‌ساداتی عصر امروز در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای برگزاری با شکوه راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: امام راحل با نامگذاری روز قدس هدف والای اتحاد و همبستگی امت اسلامی را نشانه رفته بود تا در سایه این همبستگی دشمن زبون نتواند امت اسلامی را در مسیر آرمانی خود دچار انحراف کند.

وی با یادآوری این‌که استکبار جهانی از روز قدس ترس و واهمه حقیقی داشته و در صدد به انحراف کشیدن عظمت و بزرگی این روز است، تصریح کرد: حضور آحاد مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس نه تنها حمایت از تداوم انتفاضه ملت فلسطین است بلکه یک مقابله به مثل واقعی در برابر تحرکات شیطانی استکبار جهانی است.

رئیس‌ساداتی خاطر نشان کرد: اگر آمریکا در منطقه خط قرمز منافع خود را حفظ منافع رژیم صهیونیستی می‌داند و نسبت به تأمین آن به آب و آتش می‌زند دلیل روشنی بر این موضوع است که آنها در صدد تشکیل رژیم صهیونیستی فراگیر در خاورمیانه هستند تا جای پایی برای خود پیدا کرده و منافع و حاکمیت خود را تأمین کنند.

این مسئول اضافه کرد: نجات قدس نیازمند حمایت جهانی و اتحاد مسلمانان در مقابل قدرت‌های شیطانی و رژیم نژادپرست صهیونیسم است.

وی ایران را پرچمدار دفاع از مردم مظلوم فلسطین توصیف کرد و ادامه داد: در این پرچمداری بیان حقیقت بسیار ارزشمند است اما تلاش دشمن بر این قرار است تا بتواند از طریق شکستن خط مقاومت سوریه ضربه‌ای کارا به پیکره نظام اسلامی وارد کند اما در این اقدام خبیث هرگز پیروز نمی‌شود.

به گزارش فارس، فرماندار کوثر بیان کرد: دشمنان از اتحاد مسلمانان با همدیگر هراس و واهمه داشته و این امر مهم باید روز به روز گسترش و تعمیق پیدا کند.

رئیس‌ساداتی اهمیت روز قدس را از لحاظ آگاهی‌بخشی امت اسلامی و تقویت جبهه بیداری اسلامی مهم و ارزشمند توصیف کرد و یادآور شد: امیدواریم دیگر کشورهای اسلامی نیز با حضور پررنگ خود به استیلا و استضعاف رژیم صهیونیستی کمک کنند.

وی گفت: روز قدس روزی است که باید پرچم آزادیخواهی در سراسر دنیا برافراشته شده و همه زورگویان عالم بدانند که مردم ایران با تمام توان خود حامی مستضعفان و محرومان جامعه هستند.

رئیس‌ساداتی از روز قدس به عنوان حرکت همیشه ماندگار در کمک به آزادی و تقویت جبهه پایداری و مقاومت یاد کرد و افزود: در روز قدس امسال با توجه به حساسیت منطقه بیشتر از هر زمان دیگر نیاز است تا مردم به صحنه آمده و حمایت همه‌جانبه خود را اعلام کنند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول