اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

قدس روز ایستادگی امت اسلامی در برابر زورگویان است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: روز قدس روز ایستادگی امت اسلامی در برابر زورگویان و متجاوزان است.

قدس روز ایستادگی امت اسلامی در برابر زورگویان است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سید احمد میرعمادی ظهر امروز در نشست با خبرنگاران در خرم‌آباد با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس، به پیام بنیانگذار انقلاب اسلامی مبنی بر انتخاب آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس اشاره کرد و گفت: امروز رژیم اشغالگر قدس تار عنکبوتی بیش نیست و بنیانش بسیار سست و فرسوده شده است.

وی با بیان اینکه روز جهانی قدس روز بیداری امت اسلامی در برابر جنایات آمریکا و رژیم غاصب صهیونیست است، گفت: حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس موجب زنده شدن امید در دل مردم آزاده دنیا به ویژه ملت مظلوم فلسطین و خشم و نفرت جهانیان از رژیم صهیونیست می‌شود.

وی روز قدس را یادگار امام راحل، تجدید میثاق با آرمان‌های امام عزیر، شهدای گرانقدر و مقام معظم رهبری دانست و گفت: حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس موجب زنده شدن امید در دل مردم مظلوم فلسطین و خشم و نفرت مردم جهان از رژیم جعلی صهیونیست می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان تنها راه حل مسئله فلسطین را مقاومت و اتحاد امت اسلام در برابر رژیم غاصب صهیونیستی این غده سرطانی دانست و خاطرنشان کرد:  صلح و امنیت در خاورمیانه فقط در سایه اسلام و به رسمیت شناختن حق مردم مظلوم فلسطین امکان‌پذیر است.

وی افزود: روز قدس روز ایستادگی امت اسلامی در برابر زورگویان و متجاوزان است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان تصریح کرد: امروز که ما از یک طرف شاهد بیداری اسلامی در جهان اسلام و از سوی دیگر توطئه دشمن در کشور سوریه هستیم، راهپیمایی روز قدس معنای دیگری دارد.

میرعمادی یادآور شد: باید با توجه به حساسیت موجود در منطقه راهپیمایی روز قدس امسال باشکوه‌تر از هر سال برگزار شود.

میرعمادی با تأکید بر اینکه امسال باید راهپیمایی روز جهانی قدس با شکوه خاصی نسبت به سال‌های گذشته برگزار شود، تصریح کرد: مردم ایران اسلامی 33 سال فریاد زدند و الان مسلمانان جهان به مردم مسلمان ایران پیوسته‌اند و همان شعارهای ملت ایران را می‌دهند و همان مسیری را طی می‌کنند که انقلاب اسلامی ایران طی کرده است.

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به این که رژیم جعلی صهیونیست از سال 1897 میلادی که تأسیس شده در خاورمیانه جنایات زیادی را مرتکب شده است، گفت: رژیم صهیونیستی، سرزمین فلسطین را اشغال و در دل کشورهای اسلامی دولت جعلی صهیونیست را پایه‌گذاری و مردم فلسطین را از سرزمین آبا و اجدادی‌شان بیرون و یهودیان مهاجر را جایگزین آنها کرد.

میرعمادی افزود: این رژیم نه تنها ضد ‌اسلام و ضد ‌مسلمانان بلکه ضد تمام ادیان آسمانی و توحیدی است و معتقد است فقط این رژیم صهیونیستی باید بر دنیا حاکم باشد، تا جایی‌ که حتی مسیحیان فلسطین را نیز قتل عام می‌کند.

امام جمعه خرم‌آباد بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد و گفت: امسال راهپیمایی روز قدس معنای دیگری دارد و وظیفه همه اقشار مختلف مردم است که در این راهپیمایی حضوری گسترده داشته باشند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول