اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) در آستانه روز جهانی قدس

حضور مردم در روز قدس نوید پیروزی را به مردم فلسطین می‌دهد

خبرگزاری فارس: سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران طی بیانیه‌ای اعلام کرد: حضور پر شور امت روزه‌دار ایران اسلامی در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس نوید فتح و پیروزی را به مردم مظلوم فلسطین، بحرین، یمن و دیگر بلاد اسلامی می‌دهد.

حضور مردم در روز قدس نوید پیروزی را به مردم فلسطین می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس در جنوب استان تهران، ‌سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) بیانیه‌ای را برای دعوت از مردم مسلمان و انقلابی ایران اسلامی در روز قدس صادر کرد.

در این بیانیه با تاکید بر استمرار بیداری اسلامی در منطقه و جهان آمده است: تحولات از یک سو از بیداری ملت‌های مسلمان حکایت دارد و از سوی دیگر نشان از توطئه استکبار جهانی و صهیونیزم بین‌الملل برای مقابله با اسلام ناب محمدی (ص) و همچنین شکستن جبهه مقاومت دارد.

در این بیانیه با اشاره به فعالیت‌های دشمنان اسلام برای سرکوبی مسلمانان جهان آمده است: موج بیداری اسلامی باعث شکست سیاست‌های استعماری شده است و دشمنان سعی دارند تا با این موج عظیم که در سراسر دنیا فراگیر شده، مقابله کنند.

در این بیانیه با تاکید بر نقش مردم در انقلاب‌های اخیر منطقه آمده است: پیروزی حزب الله لبنان و موفقیت‌های حماس و جهاد اسلامی در صحنه مبارزه با رژیم صهیونیستی، در راستای حمایت وسیع مردمی در منطقه از آنها بوده و قیام مردم مصر و سقوط حکومت حسنی مبارک که از متحدان اصلی و رژیم صهیونیستی بوده در همین راستا می‌باشد.

سپاه حضرت سید الشهدا (ع) در ادامه این بیانیه آورده است: استکبار جهانی به همراه برخی سران وابسته غرب می‌کوشند تا جلوی تکثیر این انقلاب و بیداری اسلامی را بگیرند و از این رو ضمن حمایت کامل از دیکتاتورهای عرب در یمن و بحرین، در سرکوبی انقلابیون این کشورها نیز همکاری می‌کنند.

در این بیانیه با اشاره به اشغال فلسطین توسط رژیم غاصب صهیونیستی آمده است: اگر چه بیداری ملت‌های مسلمان منطقه پس از سه دهه از پیروزی انقلاب به وقوع پیوسته، اما فلسطین قطعه آغاز بیداری ملت‌های مسلمان است و محور تمام حرکت‌ها نیز بر اساس آرمان آزادی قدس شریف قرار گرفته است.

این افزوده است: حضور پر شور امت روزه‌دار تهران و سراسر ایران اسلامی در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس نوید فتح و پیروزی را به مردم مظلوم فلسطین، بحرین، یمن و دیگر بلاد اسلامی خواهد داد و به سردمداران استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل هم هشدار خواهد داد که دوران دخالت در سرنوشت ملت‌ها به پایان رسیده است.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول