اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار البرز تأکید کرد

اعلام وحدت کلمه و انزجار مردم از استکبار جهانی در روز قدس

خبرگزاری فارس: معاون استاندار البرز گفت: در روز جهانی قدس مردم با حضور خود در راهپیمایی وحدت کلمه و انزجار خود را از استکبار جهانی به نمایش می گذارند.

اعلام وحدت کلمه و انزجار مردم از استکبار جهانی در روز قدس

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ناصر رجبی ظهر امروز در نشست هماهنگی راهپیمایی روز قدس افزود: باید فرموده امام راحل را با دقت انجام دهیم و مانند سال‌های گذشته با حضور پرشور خود علاوه بر پیمانی دوباره با مردم مظلوم فلسطین بار دیگر با رهنمودهای امام راحل عهد ببندیم.

وی ادامه داد: ما با راه‌اندازی راهپیمایی روز قدس پیام مردم کشورمان را به مردم مظلوم فلسطین می‌رسانیم و اعلام می کنیم که از سیاست‌های خصمانه استکبار جهانی نفرت و انزجار داریم.

معاون سیاسی انتظامی استاندار البرز گفت: با توجه به شرایط حساس منطقه امسال باید برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر راهپیمایی روز قدس تلاش بیشتری را داشته باشیم و تدابیر لازم برای حضور بیشتر مردم را در این مراسم بیندیشیم.

وی ادامه داد: امروز دشمنان کشور ما را در قالب تهدید و تحریم مورد فشار قرار داده‌اند و در نظر دارند با این اقدامات، مردم را از مسیر اصلی منحرف و آنان را تضعیف روحیه نماید.

رجبی تأکید کرد: اما دشمنان باید بدانند که ملت ایران از این اقدامات آنان هراسی نداشته و هرگز با تحریم و تهدید اهداف اصلی نظام و انقلاب را فراموش نمی‌کنند.

در ادامه این نشست همچنین رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز نیز طی سخنانی بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس تأکید کرد و گفت: حضور هر ایرانی در این راهپیمایی قدرت و وحدت کلمه ملت‌های مسلمان را نشان می‌دهد.

حسین کاشانی‌پور افزود: هر چه این راهپیمایی با شکوه‌تر برگزار شود شکست بزرگتری نصیب دشمان اسلام خواهد شد.

انتهای پیام/ی30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول