اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادگستری کل خراسان‌شمالی با صدور بیانیه‌ای:

آرمان آزادی قدس شریف هرگز فراموش نخواهد شد

خبرگزاری فارس: دادگستری کل خراسان‌شمالی با صدور بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی قدس اعلام کرد: آرمان آزادی قدس شریف و فلسطین عزیز هرگز فراموش نخواهد شد.

آرمان آزادی قدس شریف هرگز فراموش نخواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، در بیانیه دادگستری کل خراسان‌شمالی آمده است: قدس محور هویت و اتحاد همان امتی است که مستضعفان زمین را وارثان واقعی می‌داند و برای زورمداری و بی‌عدالتی عمری کوتاه قائل شد و ایمان دارد که نصرت و پیروزی از آن صالحان و هدایت‌یافتگان خواهد بود.

این بیانیه می‌افزاید: روز قدس نماد آزادی‌خواهی، ظلم‌ستیزی، وحدت و همدلی امت اسلامی است تا با خروش یکپارچه علیه ظلم و بیداد، پرچم عدالت‌طلبی را در جهان برافراشته و لبیک‌گویان به فریاد همیشه خروشان امام خمینی (ره) برای آزادی بیت‌المقدس، ظرفیت و توان خویش را به رخ زیاده‌خواهان عالم بکشند.

این بیانیه تصریح می‌کند: نهال مقاومتی که ایران اسلامی در دل ملت‌های مسلمان به ودیعه نهاده اکنون به درخت تنومندی بدل گشته که طومار طرح‌های خاورمیانه جدید کاخ سفید را با پنجه‌ نیرومند خود در هم پیچیده و هیمنه‌ پوشالی استکبار را در جنگ‌های 33 روزه لبنان و 22 روزه غزه به سخره گرفته است.

این بیانیه ادامه می‌دهد: اینک در این مقطع تاریخی که موج بیداری اسلامی در منطقه فراگیر شده و اعتراضات مردمی تا قلب اروپا به پیش رفته و زلزله‌ای سیاسی در بدنه استکبار جهانی انداخته، شمارش معکوس برای نابودی رژیم غاصب اسرائیل آغاز شده است، رژیمی رو به اضمحلال که شاهد سقوط هم‌پیمانان منطقه‌ای خویش است، هم‌پیمانان نامبارکی که بر سر میز مذاکرات سازش، پیاله‌های رنگین از خون ملت مظلوم فلسطین را سر کشیدند و خوار و زبون، در قفس خیانت‌های بی‌شمار خود گرفتار شدند.

در بیانیه دادگستری کل استان خراسان‌شمالی از مردم فهیم، آگاه و همیشه بیدار استان دعوت شده است با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز قدس، پاسخ قاطعانه‌ای به شیطنت‌های رژیم اشغالگر قدس و مدعیان دروغین دموکراسی و حقوق بشر داده و نشان دهند که آرمان آزادی قدس شریف و فلسطین عزیز را هرگز فراموش نخواهند کرد.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول