اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدور بیانیه صورت گرفت

دعوت نهادهای مختلف گیلان به حضوری گسترده در راهپیمایی روز قدس

خبرگزاری فارس: دستگاه‌ها و نهادهای مختلف گیلان به مناسبت روز جهانی قدس با صدور بیانیه‌ای مردم را به حضوری یکپارچه و گسترده در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.

دعوت نهادهای مختلف گیلان به حضوری گسترده در راهپیمایی روز قدس

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، در بخشی از بیانیه سرای روزنامه‌نگاران ایران دفتر گیلان استان آمده است: روز جهانی قدس روز نمایش اتحاد و برائت از آمریکا و صهیونیسم و ارتجاع سرسپرده و اعلام انزجار عمومی ملت مسلمان و تمام آزادگان جهان از رژیم تروریست و اشغالگر قدس و حامی آن شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار است.

این بیانیه می‌افزاید: ما در راهپیمایی عظیم روز قدس شرکت کرده و با اراده پولادین انزجار خود را از صهیونیسم بین‌الملل و آمریکای جنایتکار اعلام می‌داریم.

سازمان حج و زیارت گیلان نیز در بیانیه خود آورده است: روز جهانی قدس میراث ماندگار حضرت امام (ره) است و و روزه‌داران در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب و نظام مقدس اسلامی پیمانی دوباره می‌بندند.

در این بیانیه ذکر شده است: آنچه این سیل خروشان را به راه می‌اندازد اعتقادهای عمیق دینی و فطرت پاک عدالت‌خواهی و ظلم ستیزی است که همین مسئله مانند خاری در گلوی ظالمان مادی‌گرای عالم فرو رفته و آنها را زمین‌گیر کرده است.

در ادامه بیانیه سازمان حج و زیارت گیلان آمده است: ما کارکنان، کارگزاران و خادمان ضمن بیعت دوباره با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی و منویات مقام معظم رهبری و با اعتقاد کامل به حقانیت ملت مظلوم فلسطین و با تاکید بر غاصب بودن رژیم اشغالگر صهیونیستی اعلام می‌کنیم که با نهایت توان و تلاش خود برای اهداف نهضت جهانی اسلامی می‌کوشیم و تمام مردم ایران اسلامی را به حضوری گسترده در راهپیمایی عظیم یوم‌الله بزرگ روز قدس دعوت می‌کنیم.

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان نیز در بیانیه خود ذکر کرده است: امام راحل فرمودند قدس متعلق به مسلمین است و به همین منظور اعلام می‌داریم که روز جمعه همگام با مردم سراسر دنیا در راهپیمایی عظیم حضور فعال پیدا می‌کنیم و با سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیسم خط بطلانی بر تمام یاوه‌گویی‌های استکبار جهانی می‌زنیم.

این اداره کل مردم را به حضوری گسترده در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

انتهای پیام/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول