اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه شهرداری قم به مناسبت روز جهانی قدس

روز قدس، روز فریاد حق‌طلبی ملت مظلوم فلسطین است

خبرگزاری فارس: شهرداری قم در بیانیه‌ای به مناسبت روز قدس از مردم ولایتمدار قم برای شرکت پرشور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

روز قدس، روز فریاد حق‌طلبی ملت مظلوم فلسطین است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در بیانیه شهرداری قم به مناسبت روز قدس آمده است: اکنون و در این برهه‌ از زمان که در جای جای جهان، در فلسطین، در بحرین، در میانمار، در مصر و دیگر ممالک شاهد زورگویی و ظلم ظالمان به مردم مسلمان که تنها به جرم اسلام و مسلمانی، پناه خود را از دست داده‌اند و چشم امید به هم‌کیشان خود دارند، در روز جهانی قدس، روز جهانی استقامت و ایستادگی، روز جهانی پایداری حق در برابر باطل، روز جهانی مقابله با زور و زر و تزویر بار دیگر دست در دست هم فریاد آزادی و عزت اسلام را به گوش جهانیان برسانیم.

در ادامه آمده است: هر روز صدای بلندگوهای دفاع از حقوق بشر و حمایت از صلح و امنیت جهانی فضای ذهن ما را پر می‌کند و در روز قدس، ندای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را چنان خروشان سر می‌دهند که مجالی برای صدای بلندگوهای سراسر دروغ ابرقدرت‌ها باقی نماند.

قطره قطره خون شهدای اسلام امروز فریادِ مسلمانی سر می‌دهد. آسمان، امروز از نور اسلام‌خواهی لبریز است و سیل تازیانه نگاه‌های خشمگین و فریادهای آتشین مسلمانان در جای جای جهان دودمان ستم ظالمان را بر باد می‌دهد.

در ادامه این بیانیه آمده است: در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان پس از یک ماه تمرین پاکی و بندگی، امت اسلامی دست به دعا بر می‌دارد و از خدا می‌خواهد که روشن‌ترین صبح عالم را طالع کند و بر این شب‌های تار و ظلمانی مهر پایان بزند و راه ستمکاری و جنایت استعمارگران و ظالمان را بربندد و منجی مهربانمان را برساند. در این روز دل‌های پاک مسلمانانِ روزه‌دار در نمازی خالصانه و نورانی از خدا می‌خواهد که «اللّهُّمَ اَصْلْح کُلَّ فاسِدٍ مِن اُمُورِ الْمُسْلِمین.»

شهرداری کلان‌شهر قم ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین و با حضور حداکثری کارکنان و ارائه خدمات به همشهریان در این روز از ملت غیور و ولایتمدار ایران اسلامی و بویژه همشهریان شهر مقدس قم دعوت می‌کند تا با حضوری پرشور و دشمن‌شکن در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های والا و مقدس جمهوری اسلامی ایران،  فریاد حق‌طلبی و آزادى فلسطین و فلسطینیان را از چنگال غاصبان صهیونیست و جنایتکار بار دیگر به گوش سردمداران و ابرقدرت‌های شرق و غرب برسانند.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول