اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کمیته جوانان ستاد انتفاضه و قدس چهارمحال و بختیاری:

قدس روز دفاع از حیثیت مسلمانان است

خبرگزاری فارس: کمیته جوانان ستاد انتفاضه و قدس چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: قدس روز دفاع از حیثیت مسلمانان است و در این روز باید با تمام وجود برای نابودی استکبار جهانی تلاش کنیم.

قدس روز دفاع از حیثیت مسلمانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، در این بیانیه آمده است: سی سال‌ قبل‌ امام‌ راحل‌(قدس‌ سـره‌)، ‌این‌ روز را روز مبارزه‌ با غـده‌ سرطانی‌ اسرائیل‌ قرار داد، اینک‌ روز قدس‌ که‌ خوشبختانه‌ مورد قبول‌ و پذیرش‌ اکثریت‌ قریب‌ به‌ اتفاق‌ مسلمین‌ جهـان‌ واقع‌ شـده‌ به‌ نماد قدرت‌ و استقامت‌ اسلامی‌ و عاملی‌ برای‌ انسجام‌ و وحدت نظر مسلمانان‌ تبدیل‌ شده‌ است‌ و همه‌ ساله‌ تظاهرات‌ باشکوه‌ این‌ روز در اقصی‌ نقاط‌ عالم‌ لرزه‌ بر اندام‌ ستمکاران‌ متجاوز و حامیان‌ مستکبر آنان‌ می‌اندازد.

در ادامه این بیانیه آمده: ورزشکاران و جوانان ابن استان نیز دوشادوش دیگر اقشار جامعه، در آستانه روز جهانی قدس یکبار دیگر ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بلند معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و با پیروی از رهبر عزیز انقلاب اسلامی اعلام می‌کنند، که با نهایت توان و تلاش خود، در جهت اهداف نهضت جهانی اسلام خواهند کوشید و به همین وسیله مردم عزیر ایران اسلامی را نیز به حضور گسترده در راهپیمایی عظیم این یوم‌الله بزرگ فرا می‌خواند.

این بیانیه تاکید کرده است: بدون تردید حضور حماسی جوانان در روز جهانی قدس و در برابر چشمان حیرت‌زده‌ مستکبران جهان در واقع نمایش اتحاد و همبستگی جهان اسلام در مقابل نمادهای کفر و استکبار دوران معاصر و پایبندی نسل سوم انقلاب شکوهمند اسلام به آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

این بیانیه می‌افزاید: این روز حمایت از مردمی است که بیش از نیم قرن در مصاف با دژخیمان پلید و ددمنشان غاصب، همچنان نستوه و استوار از خود مقاومت و پایمردی نشان داده‌اند و با انتخاب آگاهانه‌ شهادت‎طلبی و به قربانگاه فرستادن جگر گوشه‌هایشان از شرف و کرامت انسانی و ارزش‌های مقدس اسلامی‌شان جانانه دفاع نموده و از سرزمین میهن خویش پاسداری و حفاظت می‌‌کنند.

در ادامه آمده: اینک که به فضل الهی  مسلمانان منطقه علیه سـران ددمنش و دیکتاتور خویش قیام کرده و این جنایتکاران تاریخ را به پای میز محاکمه کشانده است، از نیل تا فرات رژیم سفاک صهیونیستی بر باد رفته و جوانان تمامی ممالک اسلامی و بخصوص ایران اسلامی باید با نمایش اقتدار و برائت از تمامی دشمنان اسلام مهر پایانی بر تمامی تلاش‌های دشمنان در زدودن چهره اسلام از اندیشه جوانان بزنند.

کمیته جوانان ستاد انتفاضه و قدس چهارمحال و بختیاری در ادامه این بیانیه افزوده‌اند: اداره کل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری، نمایندگان هیئت‌های مذهبی این استان، اوقاف و امور خیریه، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان، ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد به عنوان اعضای کمیته جوانان ستاد انتفاضه و قدس استان آمادگی خود را برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس اعلام می‌کنند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول