اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رشت:

راهپیمایی روز قدس در رشت باشکوه‌تر برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار رشت گفت: مردم ولایت‌مدار رشت در راهپیمایی روز قدس باشکوه‌تر و با شعارهای کوبنده خود حضور می‌یابند.

راهپیمایی روز قدس در رشت باشکوه‌تر برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از  رشت سید ولی‌الله عظمتی عصر سه‌شنبه در جلسه بزرگداشت روز قدس حضور مردم در راهپیمایی روز قدس را آگاهانه و هوشیارانه دانست و اظهار کرد: در روز قدس تمام مردم آگاه و هوشیار ایران اسلامی باید پرشور و حماسی‌تر از گذشته در صحنه‌های حساس انقلاب اسلامی حضور داشته باشند.

وی روز قدس را روز مبارزه و مواجهه جهان اسلام با استکبار جهانی نامید و افزود: روز قدس برای همه مسلمانان یک نماد ارزشمند و اعتقادی است.

این مسئول با بیان اینکه روز قدس یک روز معمولی سیاسی نیست، بیان کرد: این روز جنبه‌های فرهنگی و اجتماعی بسیاری برای جهان اسلام به همراه دارد.

وی خاطر‌نشان کرد: بزرگداشت روز جهانی قدس و حضور در راهپیمایی‌های عظیم مردمی در سراسر جهان، در واقع ایستادگی در برابر همه زورگویی‌های مستکبران و صهیونیسم جهانی است.

عظمتی با تاکید بر شناخت هرچه بیشتر ابعاد روز قدس در بین اقشار مختلف مردم تصریح کرد: امام خمینی (ره) با تعابیر مختلف بر حضور پرشور و آگاهانه مردم در راهپیمایی روز قدس تاکید داشتند تا غده سرطانی که مستکبران در قلب جهان اسلام کاشته‌اند از بین برود.

وی با اشاره به زمزمه‌هایی مبنی بر ایجاد تفرقه و اظهارنظرهای جناحی در راهپیمایی روز قدس اذعان کرد: تمام جهانیان و رسانه‌های بیگانه به این راهپیمایی پرشور چشم دوخته‌اند و هیچکس نباید این روز عظیم را محلی برای زد و بندهای سیاسی خود قرار دهد.

فرماندار رشت روز قدس را نماد وحدت‌بخش ملت ایران و یادگار ارزشمند امام خمینی (ره) خواند و گفت: نباید روح مبارزه و ظلم‌ستیزی انقلاب اسلامی با اظهار نظرهای بی‌جا مخدوش شود و تمام جناح‌های سیاسی و وفادار به انقلاب باید پاسدار این میراث ارزشمند باشند.

به گفته وی روز قدس روز وحدت و یکپارچگی کشورهای اسلامی است و همه باید با حضوری پررنگ‌تر از گذشته و شعارهای وحدت‌آفرین و استکبارستیز، دسیسه‌های شوم دشمنان را خنثی کنند.

عظمتی یادآور شد: امروز تمام مردم آگاه و هوشیار ایران اسلامی باید حضوری پرشورتری نسبت به گذشته در صحنه‌های حساس انقلاب اسلامی داشته باشند تا هجمه گسترده تبلیغات دشمنان به ویژه پس از انتخابات ریاست جمهوری از بین برود.

وی ادامه داد: مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه شهرستان رشت نیز بار دیگر با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس، رژیم اشغالگر قدس را محکوم کرده و از مردم مظلوم فلسطین دفاع و حمایت می‌کنند و با مشت‌های گره کرده و شعارهای کوبنده خود خطاب به مستکبران عالم به ویژه آمریکا، صهیونیسم و انگلیس نشان می‌دهند که خون غیرت حسینی و روح بیدار اسلامی در وجود آنها جاری است.

فرماندار رشت متذکر شد: سردمداران کشورهای غربی و حامیان صهیونیسم جهانی باید بدانند ملت و مسئولان روی منافع ملی و جهان اسلام متحد و هم‌پیمان هستند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول