اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته جوانان ستاد انتفاضه و قدس چهارمحال و بختیاری:

مسابقه عکاسی جوان و روز قدس در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته جوانان ستاد انتفاضه و قدس چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با فرا رسیدن روز جهانی قدس، مسابقه عکاسی از حضور حماسی جوانان در راهپیمایی این روز در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

مسابقه عکاسی جوان و روز قدس در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

محمود شمسی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اعلام این خبر اظهار داشت اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این اداره کل به عنوان مسئول کمیته جوانان ستاد انتفاضه و قدس چهارمحال و بختیاری، بیش از 8 برنامه به مناسبت روز جهانی قدس برگزار می‌کند.

وی تشکیل کمیته جوانان  و برگزاری جلسات هماهنگی با اعضا را از برنامه‌های کمیته جوانان این استان عنوان کرد و افزود: یکی از شاخص‌ترین برنامه‌های کمیته جوانان در این روز برگزاری مسابقه عکاسی ویژه حضور جوانان در مراسم روز قدس است.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با تاکید بر نمایش حضور حماسی عموم مردم در مناسبت‌های اسلامی بیان داشت: اکنون تمام جهانیان به حضور مردم ایران در این روز چشم دوخته‌اند، و مطمئنا حضور جوانان ایران اسلامی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که باید این حضور حداکثری جوانان و ورزشکاران در راهپیمایی روز قدس به صورت ویژه در معرض دید همگان قرار گیرد.

رئیس کمیته جوانان ستاد انتفاضه و قدس چهارمحال و بختیاری گفت: تکنیک و حضور تمام علاقه‌مندان در این مسابقه آزاد است و هر عکاس می تواند تا هفتم شهریورماه جاری حداکثر سه اثر  از حضور جوانان در راهپیمایی روز جهانی قدس سال جاری به دبیرخانه مسابقه ارسال کند.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول