اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نینوای گلستان:

راهپیمایی روز قدس فریاد انزجار ملت‎ها از استکبار جهانی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: راهپیمایی روز قدس فریاد انزجار ملت‌ها از استکبار جهانی است.

راهپیمایی روز قدس فریاد انزجار ملت‎ها از استکبار جهانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان محمدحسین بابایی شامگاه سه‌شنبه در جمع اعضای شورای اطلاع‎رسانی سپاه استان گلستان با بیان اینکه دنیا در آستانه تحولی بزرگ قرار دارد اظهار داشت: استکبار جهانی اکنون از جنبه‎های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و ... به بن‎بست رسیده به گونه‎ای که صدای شکستن استخوان‎های لیبرال دموکراسی در اقصی نقاط جهان به گوش می‎آید.

وی راهپیمایی روز قدس امسال را نسبت به سال‎های گذشته بسیار با اهمیت و منحصر به فرد دانست و یادآور شد: یکی از امتیازات روز قدس امسال، تقارن آن با بیداری اسلامی است که مسلمانان جهان سومین سال شکوهمندش را به میزبانی می‎نشینند.

فرمانده سپاه نینوای گلستان تصریح کرد: به لطف الهی اکنون می‎بینیم که هم‎پیمانان رژیم اشغالگر قدس یا از بین رفته و یا به شدت متزلزل شده‎اند به طوریکه وضعیت رژیم اشغالگر به مثابه قرار گرفتن در گوشه رینگ شده و کم‎ کم نیرو، امید و توان خود را از دست داده و در آستانه نابودی است.

بابایی با اشاره به اینکه همه ساله شاهد برگزاری باشکوه‌تر و معنادارتر راهپیمایی روز قدس هستیم متذکر شد: به میزان شکوه و عظمت حضور مردم در صحنه جهاد، سرعت سرنگونی رژیم صهیونیستی شدت پیدا می‎کند.

وی با اشاره به بیانات حضرت امام خمینی (ره) در خصوص اهمیت روز قدس خاطر نشان کرد: روز قدس، روز امتحان افراد صادق و مشخص شدن افراد حامی اسلام از افراد دروغگو و منافق است لذا هر کسی در این روز در صحنه نیاید و با این جریان به مخالفت برخیزد در واقع مخالفتش را با اسلام بیان کرده است.

فرمانده سپاه نینوای گلستان با ابراز امیدواری از اینکه یقینا در کشورهای اسلامی شاهد حضوری پررنگ از مسلمانان خواهیم بود، اذعان کرد: خوشبختانه در ایران اسلامی نیز هیچگاه این ایام مورد غفلت واقع نشده است به گونه‎ای که با کوچک‌ترین فراخوانی شاهد بزرگ‌ترین اجتماعات بوده‎ایم.

بابایی از مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه استان گلستان خواست تا بار دیگر با هوشیاری و بصیرت مثال‎زدنی خود در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند و آزادی قدس شریف را در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان فریاد بزنند چرا که ماحصل فریادهای حق‎طلبانه نویدبخش یک پیروزی بزرگ است.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول