اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاکدشت:

برائت مسلمانان در روز قدس دشمن را به وحشت می‌اندازد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاکدشت گفت: بدون تردید برائت تمامی مسلمانان جهان در راهپیمایی روز قدس رعب و وحشتی در دشمن ایجاد می‌کند و قطعاً در رسیدن به پیروزی نهایی مسلمانان تأثیر بسزایی دارد.

برائت مسلمانان در روز قدس دشمن را به وحشت می‌اندازد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محمد نجفی در حاشیه افتتاح نمایشگاه عکس دشمن شناسی در جمع خبرنگاران گفت: به مناسبت روز جهانی قدس و در ارتباط با حمایت از مردم مظلوم فلسطین پوسترها و عکس‌های مربوط به جنایات رژیم غاصب اسرائیل در فلسطین عرضه شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاکدشت عنوان کرد: این نمایشگاه با هدف افشا کردن چهره واقعی رژیم اشغالگر صهیونیست و خواسته‌ها و عقاید پلید آنها برپا شده است که ان‌شاالله تا روز جهانی قدس ادامه دارد.

وی در ادامه بیان کرد: این نمایشگاه شامل 56 اثر از تاریخ پیدایش رژیم صهیونیستی، عقاید، آرمانها و جنایات اسرائیل غاصب و سردمداران آن می‌باشد‌.

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاکدشت با اشاره به استمرار بیداری اسلامی در جهان تصریح کرد: در ارتباط با برملا ساختن هویت اصلی رژیم صهیونیستی اقدام به تهیه بیش از 2 هزار و 500 بروشور با موضوع بیداری اسلامی کرده‌ایم که در روز جهانی قدس بین راهپیمایان توزیع می‌شود.

نجفی اضافه کرد: آشنایی مردم با عقاید و جنایات رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیست و شناساندن اهداف و مقاصد اصلی از فرمان‌های ده‌گانه و پروتکل‌های صهیونیسم خصوصاً جنایت‌های تروریستی و تاریخی، وظیفه کمیته‌های تبلیغاتی ستاد برگزاری روز قدس است و بدون تردید برائت تمامی مسلمانان جهان در راهپیمایی روز قدس رعب و وحشتی در دشمن ایجاد می‌کند و قطعاً در رسیدن به پیروزی نهایی مسلمانان تأثیر بسزایی دارد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول