اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

روز قدس روز نابودی استکبار جهانی است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در آستانه روز جهانی قدس با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: روز قدس روز نابودی استکبار جهانی است.

روز قدس روز نابودی استکبار جهانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، در این بیانیه آمده است: بار دیگر جمعه آخر ماه صیام رسید و یاد و نام حضرت امام روح الله که این روز را برای همیشه روز قدس نامید، دل‌ها و ذهن‌ها را بخود معطوف داشت تا موجی خروشان و دریایی عظیم از آحاد انسان‌ها، فریادهای خفته در گلو را در جای جای جهان اسلام و غیر اسلام طنین انداز کرده و با مشت‎های گره کرده و گام‌های استوار لرزه بر کاخ‌های ستم و استکبار انداخته و فریاد اضمحلال و نابودیشان را سر دهند.

امام جمعه شهرکرد در ادامه این بیانیه تاکید کرده است: روز قدس روز حیات اسلام و روز وحدت امت اسلامی است، روز قدس روز نابودی صهیونیسم و استکبار جهانی است.

این بیانیه می‌افزاید: مسلمانان روزه‌دار بعد از ایام و لیالی مبارکی که پشت سر گذارده و نورانیت ایمانی که در خود ایجاد کرده‌ و قدرت و قوت معنوی که در خود بوجود آورده‌اند، به خیابانها آمده و فریاد توحید و تکبیر و فریاد نفی شرک و تکفیر سر داده و با بهم پیوستگی خود زمینه ساز نابودی غاصبان قدس عزیز، نابودی اربابان و سیاه لشگرهایشان خواهند شد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در ادامه این بیانیه افزوده است: نیازی نیست که از مردم عزیز خواسته شود تا بر این بهم پیوستگی بیفزایند، در همه سال‌ها بصیرت و ایمان مردم آن‌ها را به صحنه آورده و نمایش اقتدار آنها را شاهد بوده‌ایم.

در ادامه این بیانیه آمده است: جمعه آخر ماه رمضان سال جاری به مراتب بهتر از قبل حضور انبوه و به هم فشرده اهل ایمان را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول