اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد کرمان

حضور مردم در روز قدس زوال صهیونیست را سرعت می‌بخشد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان گفت: حضور باصلابت و وحدت‌گونه ملت ایران در روز قدس به زوال حکومت جعلی صهیونیستی سرعت می‌دهد.

حضور مردم در روز قدس زوال صهیونیست را سرعت می‌بخشد

احمد سعیدی امروز در حاشیه نشست مطبوعاتی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: حضور باصلابت، قوی و وحدت‌گونه ملت ایران در راهپیمایی روز قدس به زوال حکومت جعلی صهیونیستی سرعت می‌دهد.

وی روز جهانی قدس سال جاری را حساس دانست و بیان داشت: به دنبال بیداری اسلامی، شرایط خاصی برای رژیم صهیونیستی از حیث زوال و نابودی پیش آمده است.

سعیدی افزود: رژیم جعلی صهیونیستی امروز با احداث دیواری گرداگرد خود به دنبال این است که آن چه را تاکنون غضب کرده نگهداری کند.

وی خاطرنشان کرد: اتفاقات روزهای اخیر در مصر و  بازگشت دوباره صحرای سینا به حاکمیت مصر همه نشان از نزدیکی نابودی رژیم غاصب صهیونیستی است.

سعیدی تصریح کرد: برگزاری اجلاس سران غیر متعهدها نیز همه حاوی پیام نابودی صهیونیست است و آنها نیز تمام توان خود را برای کم‌رنگ جلوه دادن این اجلاس گذاشته‌اند.

وی ابراز داشت: اهالی رسانه برای هدایت و حضور باشکوه مردم در راهپیمایی دشمن‌شکن روز جهانی قدس نهایت اهتمام را داشته باشند تا شاهد حضوری چشمگیر و پرشور باشیم.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول