اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی شورای هماهنگی روز قدس

مسیر‌های راهپیمایی روز قدس در بویین زهرا اعلام شد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بویین زهرا گفت: راهپیمایی روز قدس در بخش مرکزی شهرستان بویین زهرا از ساعت 10:30 از میدان ورودی شهر آغاز و به سمت مصلای نماز جمعه ادامه می‌یابد.

مسیر‌های راهپیمایی روز قدس در بویین زهرا اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، نخستین جلسه شورای هماهنگی روز قدس عصر امروز در سالن جلسات فرمانداری بویین زهرا برگزار شد.

احد احمدی در این جلسه با بیان اینکه حمایت از آرمان‌های ملت فلسطین وظیفه‌ای اسلامی است که بر عهده تمام ملت‌های مسلمان قرار دارد، اظهار کرد: رژیم غاصب صهیونیستی امروز در اوج ذلت و ننگ جهانی به سر می‌برد و ملت‌های مسلمان باید زمینه انحطاط و فروپاشی کامل این رژیم غیر‌قانونی را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه آموزه‌های متعالی و ارزشمند اسلامی محرک راه و عامل اصلی مسلمانان برای ادامه و سیر مبارزه با حکومت‌های دیکتاتور و فاسد عالم است، تصریح کرد: قرآن کریم به عنوان تجلیگاه وحدت و اتحاد بین مسلمانان دستور داده که مسلمانان با بینش و قدرت معنوی خویش در راستای محو حکومت‌های مستکبر سراسر جهان تلاش کرده و از ذره‌ای کوشش فروگذاری نکنند.

سرپرست فرمانداری شهرستان بویین زهرا با اشاره به اینکه میزان پایبندی ملت به آرمان‌ها و معیار‌های اصیل انقلاب اسلامی بیانگر اعتماد عمومی آنها به نظام اسلامی است، بیان کرد: باید مراقب بود تا دشمنان هیچگاه نتوانند از غفلت و ناهوشیاری مسلمانان در کشور‌های مختلف اسلامی سوءاستفاده کرده و از این بابت سود ببرند.

احمدی با اشاره به اینکه مناسبات ایران اسلامی با کشور‌های اسلامی در عرصه‌های مختلف خاری دشمنان را در پی داشته است، بیان کرد: استکبار هیچگاه نمی‌تواند ضربه‌ای به اصول و آرمان‌های جمهوری اسلامی وارد کند چراکه ملت ایران همواره هم‌پیمان با ولایت فقیه و انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به ضرورت بیداری و هوشیاری در برابر توطئه‌های استکبار و غرب در سوریه عنوان کرد: باید با هوشمندی و بصیرت فراوان همواره در برابر کینه‌ورزی‌های غرب و دشمنان ایستادگی کنیم.

در این جلسه مقرر شد راهپیمایی روز قدس در بخش مرکزی شهرستان بویین زهرا از ساعت 10:30 از میدان ورودی شهر آغاز و به سمت مصلای نماز جمعه ادامه یابد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول