اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین زهرا:

آزادگان پیام صبر و استقامت را به جهانیان رساندند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهر بویین زهرا گفت: آزادگان ایرانی در زمان اسارت پیام صبر و استقامت را به جهانیان رساندند.

آزادگان پیام صبر و استقامت را به جهانیان رساندند

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، حجت‌الاسلام محمد‌همایون زرینه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر بویین زهرا در مسجد جامع این شهر با بیان اینکه ماه مبارک رمضان همواره ماه خودسازی روح انسان است، اظهار کرد: مسلمانان و به ‌ویژه شیعیان باید در این ماه با افزایش عبادات و طاعات خویش زمینه را برای تجلی اراده و قدرت اسلامی مهیا کرده و سبب رستگاری و سعادت‌مندی هر‌چه بیشتر خویش شوند.

وی با بیان اینکه آزادگان سرافراز با صبر و استقامت همواره پیام آزادگی و عزت دین مقدس اسلام را به رخ بیگانگان کشید‌ه‌اند، افزود: ملت ایران اسلامی امروز با حضور و مشارکت عظیم خویش در صحنه‌های بزرگ پیام پاسداری از آرمان‌های انقلاب اسلامی را به رخ استکبار کشانده و آنان را خوار و رسوا می‌کند.

امام جمعه شهر بویین زهرا با بیان اینکه قدرت معنوی رزمندگان اسلام در ایام دفاع مقدس چشمگیر و گسترده بوده است، تصریح کرد: دشمنان که با اندیشه تصاحب به خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران هجوم آورده بودند با مشاهده اراده و عظمت والای رزمندگان اسلامی و بسیجیان به شدت هراسیده و با تحمل شکست و نابودی مجبور به ترک خاک ایران شدند.

زرینه با بیان اینکه رژیم غاصب صهیونیستی در جنگ 33 روزه  متحمل بزرگ‌ترین شکست برای خود شدند، عنوان کرد: نیرو‌های حزب‌الله لبنان با رشادت و از جان‌گذشتگی به تمام‌معنا، نمایی از عظمت و اراده رزمندگان و مسلمانان را به معرض نمایش گذاشته و رژیم منحوس و غاصب صهیونیستی را به شدت خوار و ذلیل کردند.

وی لزوم اتحاد و برادری میان ملت‌های مسلمان برای استمرار حرکت در جهان را بسیار مهم و حساس خواند و عنوان کرد: امروز وحدت و یکدلی بین حکومت‌ها و ملت‌های مسلمان می‌تواند نقشه‌های استکبار را خنثی کرده و آنان را برای همیشه رسوا کند.

امام جمعه شهر بویین زهرا با بیان اینکه استکبار و غرب امروز به دنبال این هستند تا با طرح توطئه‌ و تحریم‌های اقتصادی، ملت ایران را از مسیر اصلی و حقیقی خود برداشته و موجب خفت دین مبین اسلام شوند، بیان کرد: باید با قدرت و اراده هر‌چه بیشتر و با بکارگیری از تمام ابزار‌ها در برابر شیطنت‌های گستاخانه آمریکا و هم‌پیمانانش در جهان ایستادگی کرده و از حقوق ملت‌های مظلوم و بی‌دفاع به طور کامل پاسداری کنیم.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول