اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدختر:

جهان بی‌صبرانه در انتظار ظهور مهدی موعود (عج) است

خبرگزاری فارس: امام جمعه پلدختر گفت: جهان بی‌صبرانه در انتظار ظهور مهدی موعود (عج) است.

جهان بی‌صبرانه در انتظار ظهور مهدی موعود (عج) است

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، حجت‌الاسلام علی‌محمد لروند ظهر امروز در دیدار با خبرنگاران پلدختری با تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان گفت: نیمه شعبان روز طلوع بزرگ مردی از سلاله پیامبر است که با ظهورش طعم شیرین عدالت را به جهانیان می‌چشاند.

وی نیمه شعبان را نمایشگاه عشق به حضرت امام زمان (عج)  دانست و گفت: همه عشق‌ها و احساس‌های شیعیان و مسلمانان در نیمه شعبان به هیجان در می‌آید و در این روز هر کس ارادت و عشق خود را به نمایش می‌گذارد.

امام جمعه پلدختر با بیان اینکه باید مردم تلاش کنند تا روز نیمه شعبان با اجرای برنامه‌هایی که درشان و منزلت آن حضرت است خود را به آن امام نزدیک کنند، گفت: مردم باید بیش از گذشته با امام عصر (ع) و فلسفه غیبت آشنا شوند و حرمت جشن‌های نیمه شعبان باید حفظ شود.

وی افزود: منتظران واقعی امام زمان (عج)  باید جامعه را اصلاح کرده و همه کارها و اعمال خود را برای خدا خالص و زمینه‌های ظهور را فراهم کنند و هیچ‌گاه در مسیر معاصی و گناهان قرار نمی‌گیرد و امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری نیز در راستای انتظار فرج حکومت اسلامی را تشکیل داده و اصلاح جامعه و جهان را از مهم‌ترین برنامه‌های حکومت ایران اسلامی می‌دانند.

وی با بیان این که جهان بی‌صبرانه در انتظار ظهور مهدی موعود (عج) است، گفت: جامعه بشری امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند ظهور منجی عالم  و تشنه تعالیم انسان‌ساز آن حضرت است و شیعیان واقعی باید با اعمال و رفتار خود زمینه ظهور آن حضرت را فراهم کنند.

لروند با بیان این که مستضعفان عالم بدانند که وعده‌های الهی محقق می‌شود، افزود: امام عصر (عج) صاحب واقعی اسلام و برقرار کننده عدالت است و از جمله ویژگی‌های دوستداران و منتظران حضرت مهدی(عج)، ایمان، سازش نکردن با دشمنان خداوند، پایداری نسبت به ارزش‌های اسلامی و دوری از گناه است.

امام جمعه پلدختر گفت: یکی از وظایف خطیر منتظران امام عصر(عج) دوستی و اطاعت است که باید به این دو مهم توجه کرد و به پرورش آن در درون خود پرداخت زیرا دوران انتظار به معنای دوره کناره‌گیری و خانه‌نشینی نیست، بلکه همه باید مقدمات ظهور حضرت ولی عصر(عج) را فراهم کنیم.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول