اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل ارشاد استان تهران:

تلاش و صبر لازمه فعالیت‌های فرهنگی است

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی‌، مطبوعاتی و تبلیغاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با بیان اینکه تلاش و صبر لازمه فعالیت‌های فرهنگی است، گفت اگر به فعالیت‌ها سمت و سوی دینی دهیم سرعت موفقیت‌ در کارها افزایش می‌یابد.

تلاش و صبر لازمه فعالیت‌های فرهنگی است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین امیر شمس بعدازظهر امروز در مراسم معارفه سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین که در فرهنگسرای این شهر برگزار شد، با اشاره به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به تلاش‌های و توطئه‌های دشمنان در ارتباط با انتخابات مجلس شورای اسلامی متولیان فرهنگ شهرستان ورامین نیز باید با تشکیل جلسات فوق‌العاده فرهنگ عمومی، طرح‌ها و راه‌های مناسبی را برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بررسی و در راستای تحقق شدن آن راه کارهای عملی را ارائه کنند.
معاون فرهنگی، مطبوعاتی و تبلیغاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران افزود: هنرمندان و متولیان فرهنگی باید تلاش کنند تا مردم با حضور حداکثری خود همچون گذشته برگ زرین دیگری را بر افتخار انقلاب اسلامی ایران بیافزایند.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه باید فعالیت‌های فرهنگی سمت و سوی دینی داشته باشد، عنوان کرد: همه فعالیت‌های فرهنگی صورت گرفته در کشور باید سمت و سوی دینی داشته باشد و مسائل اعتقادی در آن لحاظ شود و این مهم سبب می‌شود فعالیت‌های هرچه سریع‌تر به ثمر برسد.
حجت‌الاسلام شمس در ادامه تلاش و صبر را لازمه فعالیت‌های فرهنگی دانست و خاطرنشان کرد: فعالیت در حوزه فرهنگ نیازمند تلاش و صبر است چرا که این فعالیت‌ها دیر بازده بوده و خط کش مشخصی برای اندازه‌گیری پیشرفت آن وجود ندارد و برای تحقق این امور باید همه تلاش و ظرفیت را بسیج کرد. 
معاون فرهنگی، مطبوعاتی و تبلیغاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران توجه مقام معظم رهبری به امر فرهنگ دینی را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: اگر متولیان فرهنگ بتوانند در اجرای تمام امور فرهنگی نظیر همایش، سمینار، نمایشگاه و دیگر فعالیت‌های فرهنگی سمت و سوی دینی و اعتقادی به کار ببندند، می‌توانند سرعت موفقیت در کار را افزایش دهند و اگر این مهم که یکی از خواسته‌های مقام معظم رهبری از متولیان فرهنگ جامعه است تحقق یابد، بسیاری از چالش‌های فرهنگی جامعه برطرف می‌شود. 
وی در ادامه با تاکید بر اینکه فعالیت در مقوله فرهنگ به یک نفر و یا شخص ختم نمی‌شوند، اظهار داشت: همه دستگاه‌ها و ارگان‌های مرتبط به فرهنگ باید با همکاری نزدیک و صمیمانه زمینه تحقق اهداف فرهنگی کشور را فراهم کنند و تمام تلاش خود را برای تحقق این مهم به کار ببندند.
در پایان این مراسم از زحمات و تلاش‌های حسین قرایی، رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین تقدیر به عمل آمد و جعفر کاظمی به عنوان سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین معرفی شد.
‌انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول