اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام:

صبر و استقامت بسیجیان زمینه ساز ثبات و اعتلای ایران اسلامی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: صبر و استقامت بسیجیان زمینه ساز ثبات و اعتلای ایران اسلامی است.

صبر و استقامت بسیجیان زمینه ساز ثبات و اعتلای ایران اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سردار سید صادق کاکی ظهر امروز در همایش بانوان بسیجی اظهار داشت: دوران دفاع مقدس یکی از برجسته‌ترین حوادث انقلاب اسلامی بود.

این فرمانده نظامی اضافه کرد: هیچگاه جهانیان ایثار، رشادت، از خودگذشتگی، قدرت و اقتدار ملت ایران اسلامی را فراموش نخواهند کرد.  

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع ) استان ایلام گفت: اکنون به واسطه تجربه هشت ساله دفاع مقدس ایران اسلامی به بزرگترین قدرت منطقه تبدیل شده است.

وی ادامه داد: زنان موحد و خداپرست در طول تاریخ بشریت الگوهای مناسبی برای دیگر بانوان بوده که باید به این مهم توجه و عنایت ویژه‌ای شود.

این فرمانده نظامی اضافه کرد: زنان ایران اسلامی به ویژه نسل جوان امروزی باید از این زنان موحد و خداپرست تأسی جویند.

کاکی با اشاره به اینکه مکتبی و مردمی بودن از شاخصه‌های مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: استکبارستیزی و ظلم‌ستیزی از بهترین ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران است که در هیچ انقلاب و کشوری وجود ندارد.

این فرمانده نظامی اضافه کرد: جوانان و نوجوانان ایران اسلامی با احساس مسئولیت و تعهد نسبت به آرمان‌های نظام اسلامی حماسه‌های ماندگاری را در دوران دفاع مقدس خلق کردند.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول