اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردسکن:

تحریم‌ها با صبر و هوشیاری مردم به پیروزی‌های پی ‌در پی تبدیل شده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بردسکن گفت: تحریم‌های صورت گرفته علیه ایران با صبر و هوشیاری مردم ما به پیروزی‌های پی در پی و موفقیت‌های بی‌شمار تبدیل شده است.

تحریم‌ها با صبر و هوشیاری مردم به پیروزی‌های پی ‌در پی تبدیل شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، حجت‌الاسلام علی‌اصغر امینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بردسکن با گرامیداشت بیست و سومین سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی(ره) اظهار کرد: ارتحال امام مصیبت بزرگی برای نظام و انقلاب بود و انتخاب آیت‌الله خامنه‌ای التیام‌بخش این مصیبت بزرگ شد.

وی ادامه داد: برطرف کردن مشکلات مردم دغدغه همیشگی حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بوده و خواهد بود.

امام جمعه بردسکن با بیان اینکه همه پیرو خط امام(ره) و رهبر معظم انقلاب هستیم، به ویژگی‌های اجتماعی، علمی و سیاسی حضرت امام(ره) بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و اظهار داشت: امام با هر گروه و قشری از نخبگان که ملاقات داشتند، سرآمد همه بودند.

امام جمعه بردسکن به ایام‌البیض ماه رجب اشاره و از اعتکاف به سنت ابراهیمی یاد کرد و گفت: اعتکاف دوری از زندگی مادی و چنگ به زندگی معنوی است.

امام جمعه بردسکن در ارتباط با سالروز ولادت باسعادت حضرت امیرالمومنین علی(ع) مطالبی بیان کرد و با برشمردن ویژگی‌‌ها و زندگی امام جواد(ع) گفت: امام جواد(ع) دارای سخاوت و بخشش بودند. 

امینی در فراز دیگری از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان بردسکن جمله شهید بهشتی را در مورد آمریکا یادآور شد و افزود: آمریکا و استکبار جهانی و سایر کشورهای قدرتمند باید همیشه از ایران عصبانی باشند و از این عصبانیت بمیرند.

وی گفت: تحریم‌های صورت گرفته علیه ایران با صبر و هوشیاری مردم ما به پیروزی‌های پی در پی و موفقیت‌های بی‌شمار تبدیل شده است.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول