اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نقاط ضعف سایپا را شناسایی کردم

کاستا: هواداران آبادانی صبر داشته باشند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: هواداران تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در بازی مقابل سایپای البرز با حوصله به تماشای بازی بنشینند.

کاستا: هواداران آبادانی صبر داشته باشند
به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، جوزه آلبرتو کاستا یکشنبه شب در نشست خبری پیش از مسابقه دو تیم صنعت نفت آبادان و سایپای البرز اظهارداشت: باید صبر داشته و تمام سعی خود را به کار بسته تا به موقع گل بزنیم.
وی در همین خصوص اضافه کرد: باید ترکیب خوبی میان سخت کار کردن و صبر داشتن ایجاد کرده که این ترکیب نیازمند آن است که باهوش عمل کرده و از فرصت‌ها به خوبی استفاده کنیم.
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به حمایت تماشاگران آبادانی در روز مسابقه با سایپای البرز افزود: هواداران تیم فوتبال صنعت نفت باید با صبر و حوصله به تماشای بازی نشسته تا با ایجاد یک فرصت مناسب بتوانیم آنها را به سمت خود جذب کنیم.
وی خاطرنشان کرد: ممکن است که برخی از بازیکنان در زمین مسابقه دچار اشتباه شوند و تماشاگران تیم فوتبال صنعت نفت باید با تامل به تشویق تیم خود پرداخته تا بتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم.
کاستا اضافه کرد: فیلم بازی‌های قبلی تیم فوتبال سایپا را تماشا کرده و روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار کرده‌ایم. در این خصوص آنالیزور تیم صنعت نفت همکاری خوبی با من داشته است.
وی همچنین شایعه انتقاد خود از مربی بدنساز پیشین تیم صنعت نفت را رد کرده و گفت: هیچوقت در خصوص فعالیت نفرات قبلی مجموعه اظهار نظر نکرده و این شایعه را تکذیب می‌کنم.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته پایانی مسابقات نیم فصل لیگ برتر کشور از ساعت 15 روز دوشنبه میزبان سایپای البرز است.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول