اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دستیار ارشد استاندار خوزستان:

شهادت، پاداش صبر و مقاومت شهید موسوی بود

خبرگزاری فارس: دستیار ارشد استاندار خوزستان با ستودن صبر و مقاومت سردار شهید سید احمد موسوی کربلایی، گفت: شهادت، پاداش استقامت این شهید در سختی‌های دوران مجروحیت بود.

شهادت، پاداش صبر و مقاومت شهید موسوی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، علی اصغر وحیدی در دیدار با خانواده جانباز شهید موسوی کربلایی اظهار داشت: شهادت جانباز سرافراز موسوی کربلایی این را می‌رساند که ملت بزرگ ما هنوز هم پای هم پای اعتقادات خود ایستاده‌اند و در مقابل ترفندهای استکبار قد خم نمی‌کنند.

وی شناساندن راه شهدا به نسل جوان را یکی از راههای زنده نگه داشتن یاد و نام آنان عنوان کرد و گفت: اگر راهی را که شهدا رفتند به درستی به جوانان و نوجوانان بشناسانیم قطعاً همه در این مسیر قرار خواهند گرفت.

دستیار ارشد استاندار خوزستان ادامه داد: اگر شیرینی و حلاوت مسیری که شهدای والامقام ما آن را پیمودند به جوانان چشانده شود راهی غیر این مسیر نورانی را انتخاب نخواهند کرد و آنچه دشمن به شکل‌های مختلف به دنبال آن است به کلی خنثی می‌شود.

وحیدی اخلاص در عمل را یکی از ویژگی‌های شهدای گرانقدر بیان کرد و افزود: عشق به امام حسین (ع) و راهش باعث شد که شهیدان عزیز ما در این راه گام بردارند و با خلوص نیت در این مسیر نورانی به شهادت برسند.

دستیار ارشد استاندار خوزستان با ستودن صبر و مقاومت جانبازان و تحمل آلام بسیار ناشی از مجروحیت، خاطرنشان کرد: فرق است میان شهیدی که در دم به شهادت برسد با کسی که سال‌ها درد و رنج مجروحیت را تحمل کند و بعد، شربت گوارا را بنوشد.

وحیدی در پایان تصریح کرد: در طول مدتی که با شهید موسوی کربلایی در ارتباط بودیم در جریان سختی‌هایش قرار گرفتیم، او صبری مثال زدنی در مقابل مشکلات داشت و قطعا خداوند متعال اجر و پاداش بیشتری نصیبش خواهد کرد.

شهید سید احمد موسوی کربلایی از جانبازان 70 درصد خوزستانی از رزمندگان عملیات‌های بدر، خیبر، والفجر 8، کربلای 4 و کربلای 5 بود و در تاریخ 21 دی ماه سال 1365 در عملیات کربلای 5 و منطقه عملیاتی شلمچه به دلیل استفاده دشمن از سلاح‌های غیر مجاز، از تمام نقاط بدن شیمیایی شد و در تاریخ 31 خرداد 1391 بر اثر شدت جراحات ناشی از مصدومیت شیمیایی شربت شهادت نوشید.

از این شهید دو فرزند به نام‌های سید محمدحسین 14 ساله و سید مهدی 9 ساله به یادگار مانده است.

انتهای پیام/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول