اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‏فقیه در استان سمنان تاکید کرد

توجه به صبر و نماز به جای پول و پارتی/ بیشتر به دستور خدا عمل ‏کنیم

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‏فقیه در استان سمنان گفت: در برهه کنونی باید توجه بیشتری به صبر و نماز به جای پول و پارتی دانست و بیشتر به دستور خدا عمل ‏کرد.

توجه به صبر و نماز به جای پول و پارتی/ بیشتر به دستور خدا عمل ‏کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، آیت‏الله سیدمحمد شاهچراغی پیش از ظهر امروز در نشستی با موضوع ترویج اقامه نماز جماعت در ادارات استان سمنان که با حضور قائم مقام ستاد اقامه نماز، استاندار سمنان، جمعی از مدیران اجرایی و دبیران اقامه نماز ادارات استان در استانداری سمنان برگزار شد، نماز را امر مهمی در زندگی انسان به خصوص فرد مسلمان دانست.

وی اظهار کرد: خداوند متعال به همه مسلمانان دستور داده است تا وقتی گرفتار شدیم و مشکلی برایمان پیش آمد، از "نماز" و "صبر" کمک بگیریم.

نماینده ولی‏فقیه در استان سمنان افزود: گاهی برخی مشکلات آنقدر سخت است که تنها راه رویارویی با آنها، کمک گرفتن از نماز و صبر بوده در حالی که ما کمتر به این امر توجه داریم و این توصیه الهی را عملی می‏سازیم.

شاهچراغی ادامه داد: توجه به صبر و نماز با اینکه دستور خداوند متعال بوده، همواره از سوی انسان‏ها مورد غفلت و بی‏توجهی قرار می‏گیرد و ما کمتر به این دستور عمل می‏کنیم ولی در عین حال به سراغ "پول" و "پارتی" می‏رویم تا به وسیله آنها مشکلات خود را رفع کنیم.

وی تصریح کرد: ما انسان‏ها تا زمانی که پول و پارتی وجود دارد، کاری با نماز و صبر نداریم؛ در حالی که استفاده از پول و پارتی برای رفع مشکلات گاهی حقی را از کسی ضایع می‏کند، اما نماز و صبر هیچ گاه چنین اثر سوئی ندارد.

نماینده ولی‏فقیه در استان سمنان اضافه کرد: کمک گرفتن از صبر و نماز، انسان را به سمتی می‏برد تا مشکلاتش بدون اینکه ضرری را متوجه دیگران سازد، برطرف شود و به تجربه ثابت شده است که در این حال مسائل و گرفتاری‏ها نیز به شکل بهتری برطرف می‏شود.

شاهچراغی تاکید کرد: ائمه اطهار (ع) نیز وقتی برایشان مشکلی پیش می‏آمد، مشغول نماز می‏شدند و از صبر و نماز کمک می‏گرفتند و امروز باید به این امور توجه بیشتری شود.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول