اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام‌جمعه شهرستان کرج:

مردم البرز بی‌صبرانه در انتظار سفر رهبری هستند

خبرگزاری فارس: امام‌جمعه شهرستان کرج گفت: مردم البرز بی‌صبرانه در انتظار سفر مقام معظم رهبری به این استان هستند و امیدوارم هر چه زودتر مقدمات سفر ایشان به البرز فراهم شود.

مردم البرز بی‌صبرانه در انتظار سفر رهبری هستند

به گزارش خبرنگار فارس در البرز حجت‌الاسلام محسن کازرونی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرج افزود: یک سال و نیم پیش نامه‌ای از سوی جمعی از مسئولان و شخصیت‌های استان برای سفر مقام معظم رهبری به این استان تهیه و به بیت رهبری ارسال شد. اما تاکنون برنامه‌ای برای سفر به استان البرز مشخص نشده که امیدوارم با توجه به علاقمندی مردم استان این مهم در آینده‌ای نزدیک تحقق یابد و شاهد حضور پربرکت مقام عظمای ولایت در استان شهید پرور و ولایت‌مدار البرز باشیم.

کازرونی از تهیه طوماری در این ارتباط برای جمع‌آوری درخواست‌های مردمی خبر داد و گفت: مردم شریف کرج و البرز به طور قطع با امضاء این طومار و با استقبال گسترده از آن علاقمندی و دلبستگی خود را به مقام معظم رهبری و درخواست از ایشان برای سفر به البرز اعلام خواهند شد.

نماینده ولی‌فقیه در البرز در بخشی دیگر از صحبت‌های خود با انتقاد از فضای کنونی برخی از دانشگاه‌های کشور گفت: دانشگاه‌ها در جامعه اسلامی ما باید محیطی برای تربیت افراد معتقد به نظام باشد و می‌بایست مدیران این نظام را تربیت کند بنابراین باید در این خصوص دقت لازم صورت گیرد تا خدایی نکرده از این ناحیه دچار ضرر شویم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بسیاری از خانواده‌ها از محیط و فضای دانشگاه‌ها رازی نیستند گفت: بسیاری از والدین معتقدند فرزندان آنها پس از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه از آن اعتقاد و دینداری قبل از ورود به دانشگاه دور شده‌اند و اخلاق و رفتارشان تغییر فراوانی کرده است که این مسئله می‌تواند یک زنگ خطر برای طیفی باشد که می‌خواهد در آینده پرچمدار این نظام گردد و این کشور را با قبول مسئولیت‌های مختلف اداره نماید.

وی در پایان گفت: امیدوارم متولیان فرهنگی کشور با ورود و بررسی این شرایط به نگرانی خانواده‌ها پایان‌دهند و فضای دانشگاه‌ها را به سمت ارزش‌های دینی و اسلامی هدایت کنند.

انتهای پیام/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول