اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه بهبهان:

صبر و بصیرت عوامل پیروزی‌های ملت ایران است

خبرگزاری فارس: خطیب جمعه بهبهان گفت: صبر و بصیرت دو عامل استمرار موفقیت‌ها و پیروزی‌های ملت ایران است.

صبر و بصیرت عوامل پیروزی‌های ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، حجت‎الاسلام والمسلمین عبدالرضا ابوعلی ظهر امروز در خطبه‎های این هفته نماز جمعه بهبهان در میان نمازگزاران ضمن تسلیت فرا رسیدن رحلت پیامبر اسلام(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) به همه مسلمانان اظهار کرد: پیامبر اکرم(ص) شخصیتی عظیم و بالاترین و بزرگ‌ترین شخصیت انسانی در روی زمین است که رحلت او، بسیار سنگین بوده که مصیبت بزرگی را برای امت اسلام دارد.

وی افزود: برنامه‎های این روزهای مصیبت و شهادت باید شایسته آنها بوده و باید از مردم متدین و ولایمتدار بهبهان نیز که همواره در این مراسم‎ها حضوری باشکوه دارند، تقدیر و تشکر کنم.

ابوعلی در ادامه به هفته وقف اشاره کرد و ضمن تاکید بر نهادینه کردن فرهنگ وقف در جامعه عنوان کرد: ادارات و دستگاه‌هایی که املاک موقوفی در اختیار دارند نسبت به پرداخت به موقع اجاره آنها اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: این یک مسئله شرعی بوده و کوتاهی در آن، کوتاهی در مسایل شرعی است زیرا مبالغ جمع‎آوری شده از وقف، صرف مسایل و برنامه‎های فرهنگی، مذهبی و دیگر مسایل جامعه می‎شود.

امام جمعه بهبهان همچنین با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری به بیان نقش صبر و بصیرت در پیروزی‎های انقلاب پرداخت و تصریح کرد: صبر، بصیرت، ایستادگی نظام بر اصول و حضور هوشیارانه و قاطعانه مردم در صحنه‎ها از عوامل مهم پیروزی‎ها، موفقیت‎ها و پیشرفت‎های ملت ایران، شکست دشمنان و استمرار آن است.

وی با اشاره به تحریم‎ها و تشدید آنها به دست استکباران و دنیای غرب نیز خاطرنشان کرد: حضور مردم با بصیرت و صبور ایران و ایستادگی‎های نظام بر اصول سبب شده است که این ترفندهای دشمنان نیز بی‎نتیجه مانده و شکست بخورد.

ابوعلی در پایان با اشاره به سخنان رهبر انقلاب و ضمن اظهار امیدواری از حضور دشمن‎شکن مردم در پای صندوق‎های رای، از همه مسئولان خواست با نهایت تلاش خود و پایبندی به قوانین زمینه حضور حداکثری مردم را فراهم کنند.

انتهای پیام/ج30

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول