اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت سمیرم:

جانبازان سند مظلومیت 8 سال دفاع مقدس و صبر ملت ایران هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت سمیرم گفت: جانبازان سند مظلومیت هشت سال دفاع مقدس و سند مقاومت و صبر ملت ایران اسلامی هستند و تکریم از ایثارگران وظیفه همگانی است.

جانبازان سند مظلومیت 8 سال دفاع مقدس و صبر ملت ایران هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، حجت‌الاسلام علیرضا مطلّب ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سمیرم در حسینیه انقلاب، سعادت بشر و تضمین پیمودن راه سعادت را در گرو پیروی از دستورات الهی دانست و اظهار داشت: تبلیغ دین از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و واژه "بلّغ" بیش از 77 بار در قرآن ذکر شده است.

وی جهل و جهالت را تهدید نابودی جامعه دانست و افزود: تبلیغ یکی از راه‌های تحقق دستورات الهی و سعادت جامعه بشری است.

امام جمعه موقت سمیرم با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اهمیت و ضرورت «نهضت نرم‌افزاری» اظهار داشت: اگر نهضت نرم‌افزاری را در زندگی خود محقّق نکنیم، از دیگران عقب می‌مانیم.

وی با تاکید بر تحقیق در امور دینی تصریح کرد: دین اسلام ضامن سلامت خانواده، جامعه و نجات‌بخش بشر است و جهالت در امور دین پذیرفتنی نیست.

مطلّب در بخش دیگر خطبه‌ها ضمن تبریک روز پاسدار و ولادت با سعادت امام حسین(ع) گفت: تشکیل سپاه پاسداران از برکات انقلاب اسلامی و از آینده‌نگری‌های عمیق امام راحل(ره) بوده است.

وی با اشاره به فتنه‌های دشمنان در طول تاریخ ایران اسلامی افزود: سپاه پاسداران با تمام توان در برابر تمامی فتنه‌های علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، ایستادگی کرد و این فتنه‌ها را خنثی کرده است.

امام جمعه موقت سمیرم مهم‌ترین وظیفه پاسدار دفاع از اسلام و ارزش‎های اسلام دانست و یادآور شد: سپاه پاسداران در مقاطع مختلف و حساس نظام همواره سربلند از آزمون‌های مختلف بیرون آمده است.

وی هم‌چنین با تبریک ایام ولادت با سعادت حضرت عباس(ع) و روز جانباز گفت: جانبازان سند مظلومیت هشت سال دفاع مقدس و سند مقاومت و صبر ملت ایران اسلامی هستند و تکریم از ایثارگران وظیفه همگانی است.

امام جمعه موقت سمیرم با اشاره به سالروز ولادت امام زین‌العابدین(ع) اظهار داشت: صحیفه سجادیه منشور انسانیت و پر از مفاهیم دینی است که نباید از آن غفلت کنیم.

وی به هفتم تیرماه سالروز شهادت آیت‌الله دکتر شهید بهشتی همراه 72 تن از یاران امام خمینی اشاره کرد و گفت: ایشان لقب مظلوم را از امام امت دریافت کردند و در حال حاضر نیز این شخصیت بزرگ مظلوم هستند، چرا که به سخنرانی‌های ایشان و کتاب‌های این شهید بزرگوار کم‌تر بها داده می‌شود.

مطلّب با اشاره به مذاکرات گروه 1+5 با ایران اسلامی اظهار داشت: ایران در سخت‌ترین شرایط و در دوران جنگ تحمیلی به خواسته‌های نامشروع غرب تن نداد و امروز هم تن نمی‌دهد.

وی ادامه داد: نام‌گذاری 1+5 غلط است و در حقیقت باید 2+5 نام‌گذاری شود، چرا که این گروه عضو نامرئی دیگری به نام اسرائیل دارد.

امام جمعه موقت سمیرم یادآور شد: در مذاکرات اخیر این گروه حامل پیام اسرائیل بودند و دشمنان و طرف مذاکره بدانند که باید جمهوری اسلامی ایران و ایران هسته‌ای را بپذیرند و ما امروز به جایی رسیدیم که دیگر حاضر به عقب‌نشینی از این جایگاه نیستیم.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول