اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تنگستان:

صبر و شکیبایی بانوان دوران انقلاب ستودنی است

خبرگزاری فارس: فرماندار تنگستان گفت: صبر و شکیبایی بانوان در برابر حوادث ناگواری که در جریان فعالیت‌های انقلاب رخ می‌داد، ستودنی است و همین عامل نقش موثری در تداوم فعالیت‌های انقلابی داشت.

صبر و شکیبایی بانوان دوران انقلاب ستودنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهرم عبدالرسول زارع صبح امروز در نشستی با مدیرکل امور بانوان استانداری بوشهر و بانوان فعال دستگاه‌های اجرایی شهرستان تنگستان به نقش بانوان در جامعه اشاره و اظهار داشت: بانوان ایرانی همواره در طول تاریخ به عفت و پاکدامنی شهرت داشته و با تلاش و همت در کنار مردان در اداره امور جامعه نقش موثر داشته‌اند.

وی افزود: در انقلاب اسلامی ایران نیز بانوان علاوه بر اینکه حضور فعال و موثر در راهپیمایی‌ها و فعالیت‌های انقلابی داشتند، تربیت‌کنندگان نسل مبارز و انقلابی 57 نیز بودند.

زارع ادامه داد: صبر و شکیبایی بانوان در برابر حوادث ناگواری که در جریان فعالیت‌های انقلاب رخ می‌داد، ستودنی است و همین عامل نقش موثری در تداوم فعالیت‌های انقلابی داشت.

وی بر حضور فعال بانوان شهرستان در اجرای برنامه‌های دهه فجر تاکید و تصریح کرد: این کمیته با توجه به مخاطبین خود، از توانایی‌ها و پتانسیل‌های بانوان شهرستان برای برگزاری برنامه‌های مختلف دهه فجر بهره ببرد.

مدیرکل امور بانوان استانداری بوشهر نیز گفت: انقلاب اسلامی سبب گسترش تفکر اسلامی و توسعه مدیریتی در سطوح مختلف و رشد همه‌جانبه کشور شده است.

زهرا عرفان با اشاره به اینکه دشمن از پیشرفت‌های ایران به هراس افتاده افزود: دشمنان ملت ایران با طراحی جنگ نرم به دنبال آسیب رساندن به باورها و اندیشه‌های نسل جوان و نوجوان هستند تا شیوه زندگی آن‌ها را تغییر دهند.

وی بر تحکیم بنیان خانواده تاکید و خاطر نشان کرد: باید با برنامه‌ریزی مطلوب و فرهنگ‌سازی از چالش‌ها و بحران‌هایی که به این کانون گرم آسیب می‌رساند جلوگیری کرد.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول