اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین زهرا:

هدف غرب از ادعای حقوق بشر احاطه بر ملت‌های منطقه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: امروز هدف غرب از طرح و ادعای حقوق بشر احاطه بر ملت‌های مسلمان و بصیر منطقه بیداری اسلامی است.

هدف غرب از ادعای حقوق بشر احاطه بر ملت‌های منطقه است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، حجت‌الاسلام محمد‌همایون زرینه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان بویین زهرا در مسجد جامع این شهرستان با بیان اینکه ائمه اطهار همواره با ایستادگی در برابر ظلم و ستم موجب عزت و استقلال دین مبین اسلام می‌شدند، اظهار کرد: قدرت و عظمت والای ملت‌های مسلمانان امروز مدیون رشادت‌ها و فداکاری‌های تمام کسانی است که با از جان‌گذشتی خویش در برابر ستمگران موجب شکست آنان شده و نام اسلام را برای همیشه در بین ملت‌های دیگر جهان زنده نگاه داشتند.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه کشور‌ و حکومت‌های فاسد غربی امروز به عنوان ناقضان اصلی حقوق بشر در جهان هستند، تصریح کرد: حقوق بشری که دولت‌های غربی از آن دم‌ زده و آن را بر ملت‌های دیگر تحمیل می‌کنند چیزی جز زور و فشار سنگین نبوده و سردمداران استکبار با طرح دروغین حقوق بشر به دنبال تسلط بر ملت‌های مسلمان منطقه هستند.

وی با اشاره به نقش ارزنده و بسیار مهم رسانه‌ها در تحقق اهداف و برنامه‌های نظام اسلامی تصریح کرد: امروز رسانه‌ها به عنوان تربیون‌های ملت باید با بیدارگری، مفسدان و حکومت‌های ستمگر آنان را رسوا کرده و سبب آزادی و استقلال ملت‌های اسیر و دربند شوند.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا با تأکید بر لزوم قدردانی و سپاسگذاری از خدمات و فعالیت‌های خبرنگاران در کشور عنوان کرد: 17 مرداد ماه باید هر ساله به پاس قدردانی از زحمات خبرنگاران و تلاشگران عرصه مطبوعات گرامی‌ داشته شود و مسئولان نیز با عنایت به این مهم باید حامی و یاور رسانه‌ها در تحقق  اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند.

زرینه با اشاره به نقش استکبار و به‌ ویژه غرب در تحولات کشور سوریه بیان کرد: امروز کشور سوریه به عنوان خط بیداری و عزت مسلمان بوده و به همین دلیل نیز غربی‌ها تلاش می‌کنند تا با تجهیز گروه‌های معاند و مخالف اسلام آنان را به ادامه آشوب و اعتراض مسلحانه علیه حکومت قانونی و شجاع بشار اسد دعوت کنند.

وی در خاتمه با بیان اینکه ایام شب قدر بهترین زمان برای خود‌سازی و توجه به امور معنوی است، ابراز کرد: مسلمانان و به‌ ویژه شیعیان باید در این روزها با حضور در مساجد و تکایا نسبت به انجام امور و مستحبات این شب‌ها تلاش کرده و موجب سعادت‌مندی خود و جامعه اسلامی شوند.

انتهای پیام/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول