اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیینی باشکوه

40 نفر از اعضای ستاد نماز جمعه کنگان تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: در آیینی باشکوه با حضور مردم و مسئولان، 40 نفر از اعضای ستاد نماز جمعه کنگان تجلیل شدند.

40 نفر از اعضای ستاد نماز جمعه کنگان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان امام جمعه کنگان بعد از ظهر امروز در آیین تجلیل از اعضای ستاد برگزاری نماز جمعه کنگان با بیان اهمیت نماز جمعه اظهار داشت: نماز جمعه به تعبیر رهبر معظم انقلاب دریچه‌ای دلگشا به سوی معنویت و آگاهی است و در واقع اعضای ستادهای نماز جمعه سربازان گمنام معنویت‌اند.

حجت‌الاسلام محمود محمودی با تقدیر از زحمات خالصانه و بی‌منت اعضای ستاد برگزاری نماز جمعه افزود: خدمت به نهاد نماز جمعه خدمت به بصیرت، آگاهی دینی و تقواست.

امام جمعه کنگان ماه رمضان را فرصتی برای تالیف قلوب و تهذیب نفوس دانست و خاطر نشان کرد: اعضای ستاد برگزاری نماز جمعه به عنوان یکی از ارکان مهم و پیشانی در این نهاد مقدس باید مزین به خلق نیکو و تقوا و طهارت روح باشند.

وی در بخش دیگر نماز جمعه را سنگری مستحکم در برابر توطئه‌های دشمنان دانست و گفت: بصیرت و آگاهی دینی و ولایتمداری از درس‌های بزرگ و رهاوردهای عالی نماز جمعه است.

محمودی در ادامه با اشاره به روند رو به رشد زیرساخت‌های دینی و فرهنگی در این شهرستان به ویژه در زمان دولت نهم و دهم تصریح کرد: انتظار می‌رود در زمینه احداث، مرمت و تجهیز مساجد نیز تحولی عظیم شکل گیرد.

وی همچنین از تلاش‌های ائمه جمعه سابق کنگان و حمایت و همراهی شورای سیاستگذاری کشور و دفتر استان نیز تقدیر کرد.

رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه کنگان نیز گفت: قریب 40 نفر سالیان متمادی است که به صورت افتخاری در نهاد نماز جمعه خدمتگزار مؤمنین و مؤمنات هستند که تعدادی از آنها از مسئولان ادارات و بعضا مقامات ارشد محلی‌اند.

عظیم عظیم‌پناه با تجلیل از تلاش‌های امام جمعه در احداث فاز اول مصلای بزرگ کنگان یادآور شد: با توجه به فضای جدید و حجم کارها به‌زودی تعداد اعضای ستاد برگزاری نماز جمعه در این شهر افزایش خواهد یافت.

در پایان تعداد 40 نفر از اعضای ستاد برگزاری نماز جمعه کنگان مورد تجلیل قرار گرفتند. 

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول