اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان زنجان:

نماز جمعه نماد همدلی و همبستگی مردم است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان زنجان گفت: نماز جمعه نماد همدلی و همبستگی مردم محسوب می‌شود.

نماز جمعه نماد همدلی و همبستگی مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام رضا موسوی در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه زنجان، اظهار کرد: نماز جمعه به عنوان تریبونی برای حل مشکلات و مسائل مردم محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از برکات نماز جمعه حضور اقوام مختلف در آن است، افزود: نماز جمعه جایگاه اتحاد و همبستگی افراد مختلف است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان زنجان با اشاره به ترس دشمنان از شکل‌گیری نماز جمعه در نظام جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: با شکل‌گیری این نهاد مقدس توطئه‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی شدت گرفت تا جایی که در نماز جمعه تهران بمب‌گذاری شد.

وی با بیان اینکه در اثر استقامت مردم در صحنه‌های مختلف امروز نظام جمهوری اسلامی بالنده و پیشرو است، افزود: استقلال نظام جمهوری اسلامی در سایه برپایی نماز جمعه افزایش یافته است.

موسوی نماز جمعه را بیدار کننده جوامع عنوان کرد و افزود: زنده نگه داشتن اسلام ناب محمدی و عاشورای حسینی از دیگر کارکردهای نماز جمعه است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در 700 شهر کشور نماز جمعه برپا می‌شود، خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم در نماز جمعه به عظمت آن افزوده است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان زنجان با اشاره به اینکه از دیدگاه امام خمینی (ره) نماز جمعه در راس امور قرار دارد، افزود: مردم با حضور در نماز جمعه با احکام الهی آشنا شده و متحد و منسجم در برابر دشمن قد علم می‌کنند.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول